شمار جان باختگان کرونایی در امریکا از 134 هزار گذشت

© AFP 2023 / Kena Betancurشمار جان باختگان کرونایی در امریکا از 134 هزار گذشت
شمار جان باختگان کرونایی در امریکا از 134 هزار گذشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشگاه جانز هاپکینز شمار جان باختگان بیماران کرونایی در امریکا را بیش از 134 هزار نفر اعلام کرد. 

شناسایی نزدیک به دوبرابر کل بیماران کرونایی افغانستان در امریکا در یک شبانه روز  - اسپوتنیک افغانستان
شناسایی نزدیک به دوبرابر کل بیماران کرونایی افغانستان در امریکا در یک شبانه روز 

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، دانشگاه «جانز هاپکینز» امروز (شنبه) گزارش کرد، که مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده امریکا به 134 هزار و 67 نفر افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در بازه زمانی مذکور، کل دچار شدگان به ویروس کرونا در امریکا به سه میلیون و 183 هزار و 856 نفر رسیده است.

روز جمعه به وقت محلی، هفت ایالت آلاسکا، جورجیا، لوئیزیانا، مونتانا، اوهایو، یوتا و ویسکانسین، آمار روزانه دچار شدگان به کرونا، رکورد جدیدی زد.

با اینحال، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع دچار شدگان به ویروس کرونا در ایالات متحده امریکا را سه میلیون و 291 هزار و 786 نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور136 هزار و 671 نفر گزارش کرده است.

علیرغم تسریع شیوع کرونا در ایالات متحده، اختلاف‌نظرات زیادی در میان مقام‌های امریکایی در خصوص موضوعاتی چون بازگشایی مکتب ها و کسب‌ و کارها و زدن ماسک در ملاء عام وجود دارد و این در حالی است که تقریباً کارشناسان بهداشت در خصوص استفاده از ماسک بعنوان یکی از مؤثرترین شیوه‌های جلوگیری از انتقال ویروس کرونا اتفاق‌نظر دارند.

طبق آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، تاکنون دستکم 12 میلیون و 464 هزار و 915 نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند که از آن میان 559 هزار و 481 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و 6 میلیون و 836 هزار و 564 نفر نیز بهبود یافته اند. ایالات متحده‌ امریکا همچنان بیشترین آمار و ارقام دچار شدگان به ویروس کرونا و قربانیان این ویروس ناشناخته را در جهان دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала