Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلگری جانشین کونته میشود؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ماسیمیلیانو آلگری
ماسیمیلیانو آلگری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع خبری در ایتالیا گفته اند در صورتی که کونته در پایان فصل از هدایت اینتر کنار برود، سرمربی سابق تیم فوتبال یوونتوس جای او را در این تیم خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، آنتونیو کونته که از ابتدای فصل به امید قهرمان کردن اینتر هدایت این تیم را بر عهده گرفت، با توجه به لغزش در بازی های اخیرش نه تنها قهرمانی در اسکودتو ر از دست داده است، بلکه حالا جایگاه سوم جدول را نیز به تیم فوتبال آتالانتا واگذار کرده است تا گرفتن سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان نیز به خطر بی افتد.

بر اساس این گزارش، در صورتی که روند نزولی تیم فوتبال اینتر تا پایان فصل 20-2019 ادامه داشته باشد، مدیران این باشگاه ممکن است به همکاری‌شان با آنتونیو کونته پایان دهند و مکس آلگری گزینه اصلی جانشینی او در اینتر خواهد بود.

البته این در حالیست که آلگری رابطه خوبی با جوزپه ماروتا مدیر اجرایی باشگاه اینتر دارد، کسی که زمانی مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس بود.

آلگری که در سال 2014 جانشین کونته در یوونتوس شد، تا سال 2019 هدایت راه‌راه‌پوشان تورین را برعهده داشت و این تیم را به پنج عنوان قهرمانی متوالی در سری A ایتالیا، چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا رساند، اما پس از اینکه با مسئولان باشگاه یوونتوس برای ادامه همکاری به توافق نرسید، تابستان گذشته جای خود را به مائوریتزیو ساری داد.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала