نامزد حزب سبز برای انتخابات ریاست جمهوری امریکا معرفی شد

© Photo / Press service of TE-A-ME company نامزد حزب سبز برای انتخابات ریاست جمهوری امریکا معرفی شد
نامزد حزب سبز برای انتخابات ریاست جمهوری امریکا معرفی شد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حزب سبز امریکا هووی هاوکینز را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری خود معرفی کرد، این نامزد شانس پیروزی ندارد اما ممکن است بر نتیجه درگیری بین دونالد ترامپ و جوزف بایدن تأثیر بگذارد.

به گزارش اسپوتنیک، حزب سبز امریکا روز شنبه در کنگره ملی در ویدیویی، هووی هاوکینز 67 ساله را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری معرفی کرد.

منبع جمهوری‌خواه: ترامپ از انتخابات کناره گیری می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
منبع جمهوری‌خواه: ترامپ از انتخابات کناره گیری می‌کند

در همین زمان، حزب سوسیالیست ایالات متحده نیز در اکتبر سال گذشته وی را به عنوان نامزد خود برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرد. بنابراین، هاوکینز قصد دارد با تلاش احزاب کوچک چپ را با هم متحد کند.

یک اتحادیه کارگری از نیویورک شانس پیروزی ندارد، اما از نظر تئوریک می تواند بر نتیجه مبارزات بین دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی و جوی بایدن معاون رئیس جمهور پیشین امریکا، که باید در ماه آگوست رسماً توسط حزب جمهوریخواه و دموکرات معرفی شود، تأثیر بگذارد.

هاوکینز پیش از این 24 بار ناموفق نامزدی خود را برای انواع مختلف مناصب منتخب مطرح کرده بود، از یک عضو شورای محلی شهر سیراکوز گرفته تا فرمانداری نیویورک.

این سیاستمدار گفت: کشور ما اکنون به حزب سبز احتیاج دارد، زیرا ما در یک کشور بی کفایت زندگی می کنیم.

وی به رشد نابرابری اقتصادی در کشور، اقدامات ناموفق مسئولان برای مقابله با گسترش ویروس کرونا جدید و همچنین مشکلات مربوط به ریشه کن کردن نژادپرستی در کشور اشاره کرد.

به گفته هاوکینز، نه حزب جمهوریخواه و نه احزاب دموکرات مسکن، شغل و فرصت هایی را برای امریکایی ها در سرتاسر کشور فراهم نکردند. وی در انتخابات سال 2016 کاندیدای نایب رئیس حزب سوسیالیست ایالات متحده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала