Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

كورتوا باعث شده رئال مادرید ناواس را فراموش كند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیبو کورتوا دروازه بان بلجیمی رئال مادرید باعث شده است تا مسئولان این باشگاه کیلور ناواس را بلکل فراموش کنند.

به گزارش اسپوتنیک، این گلر 28 ساله که در سال 2018 از چلسی به رئال مادرید پیوست، توانسه با درخشش در درون دروازه تیمش ارزش های خودش را به هواداران رئال و زیدان سرمربی این تیم نشان بدهد.

این بازیکن 28 ساله در پی جابجایی او از چلسی در سال 2018 تلاش کرده بود تا برنده برخی از هواداران لوس بلانكوس شود ، اما وی در این فصل ارزش خود را در زیر زین الدین زیدان ثابت كرد.

بدون شک کورتوا بخش مهمی از موفقیت ها و حتی قهرمانی احتمالی رئال مادرید در لالیگا به حساب می آید که باعث میشود هواداران کیلور ناواس را فراموش کنند.

کورتوآ در لالیگا سانتاندر این فصل 18 کلین شیت دارد و بالاتر از اوبلاک گلر اتلتیکو مادرید در صدر جدول جایزه زامورا قرار دارد.

همچنین کورتوا پنج بازی پی در پی است که دروازه تیمش را بسته نگه داشته است و اجازه باز شدن دروازه رئال مادرید را نداده است.

تیبو کورتوا با متوسط 0.56 گل خورده در هر بازی، بهترین رکورد دروازه بانی رئال را در اختیار دارد و در مسیر دومین عنوان زامورای خود قرار گرفته است. او فصل 14-2013 با اتلتیکو توانست فاتح لالیگا شده و عنوان زامورا را کسب کند. او در 34 بازی 24 گل خورده بود ولی به فاصله سه هفته تا پایان لالیگا می تواند این رکورد را بهبود ببخشد. اگر کورتوا بتواند با رئال قهرمان لالیگا شود و عنوان زامورا را کسب کند، به یک دبل تاریخی دست خواهد یافت.

رکورد بهترین آمار یک دروازه بان در رئال به فصل 65-1964 بر می گردد که بتانکورت توانست متوسط 0.62 گل خورده را به جا بگذارد.

View this post on Instagram

🤍 #HalaMadrid

A post shared by Thibaut Courtois (@thibautcourtois) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала