Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان دهان منتقدان را بست؛ رئال مهم‌ترین باشگاه تاریخ است

© REUTERS / Juan MedinaТренер "Реал Мадрид" Зинедин Зидан в матче с "Барселоной"
Тренер Реал Мадрид Зинедин Зидан в матче с Барселоной - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید پیش از دیدار احتمال کسب عنوان قهرمانی برابر گرانادا، در جمع خبرنگاران صحبت کرد و همچنان به پاسخ منتقدان تیمش پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه بازی تیمش برابر گرانادا، دیداری که در صدر قهرمانی مادریدی‌ها را بیشتر می‌سازد امروز طی کنفرانس مطبوعاتی به پاسخ خبرنگاران ورزشی پرداخت.

مرد فرانسوی خاطرنشان کرد: "به دلیل آمار جسمی، "این هفته یکی از سخت‌ترین هفته‌های فصل برای ما خواهد بود زیرا در آن سه بازی  فشرده و با فاصله اندک را در پیش داریم و این هفته برای ما و دیگر تیم‌ها سخت خواهد بود. اما اطمینان دارم تنها چیزی که در ذهن بازیکنان وجود دارد این است که هر بازی را در هر زمانی که پیش می‌آید به شکل درست انجام دهند."

زیدان در مورد منصفانه‌ترین قهرمان در این فصل گفت: "تیمی قهرمان خواهد شد که امتیازات بیشتری داشته باشد و قطعا شایسته قهرمانی خواهد بود. به دنبال این‌که چه زمانی قهرمان خواهیم شد نیستیم، برای من فقط سه امتیاز بازی فردا مهم است."

زیزو در مورد دفاع و دروازه‌بان تیمش که در این اواخر به گونه تماشایی ظاهر شده ادای احترام کرد: "تیم همیشه متعادل است و من از کار دفاعی [تیبو] کورتوا و کل تیم خوشحالم. این تیم همیشه می‌خواهد به چیزهای عالی برسد."

سرمربی فرانسوی در مورد تصمیمات اخیر VAR که به نفع رئال مادرید است و امتیاز برای این تیم رقم زده گفت: "هرکسی می‌تواند عقیده‌ای خودش را داشته و ارائه دهد اما من با با این عقاید درگیر نمی‌شوم. ما تمام تلاش خود را در زمین می‌گذاریم و هر روز تلاش زیادی می‌کنیم. این چیزی است که من به آن علاقه دارم."

زیدان در مورد کلین‌شیت‌های تیم و نیز رسیدن به عدد 19 گفت: " تیم باید تعادل ثابت داشته باشد. می‌دانم که فعلا خوب استیم اما برای تیبو کورتوا خوشحالم که بارها دروازه را بسته نگه داشته است. در آخر تیم مهم است که می‌جنگد و نه در حمله عقب می‌کشد نه در دفاع."

زیدان در مورد گل‌ نزدن‌های رئال و انتقادات در مورد تیمش گفت: "این‌ که می‌گویند گل نمی‌زنیم ناراحت نیستم و مرا آزار نمی‌دهد، ما در هر بازی وظیفه داریم که ثابت کنیم تیم بهتری هستیم، این که با چه تعداد گل برنده می‌شویم مشکلی نیست. هر فرد نظر خود را دارد ولی ما مهمترین باشگاه تاریخ فوتبال هستیم و این اصل هرگز تغییر نخواهد کرد."

در حالی‌که روز جمعه قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و رئال همچنان بازی برگشت خود را در خانه سیتی انجام دهد، زیدان در این باره گفت: "فقط بازی فردا برایم مهم است."

از زیدان در مورد وضعیت خامس پرسیده شد که آیا به گرانادا سفر خواهد کرد گفت: "او بخشی از تیم است و من نمی خواهم از هیچ بازیکنی در تیم خود چشم پوشی کنم. همه مهم هستند و همه به نوعی به تیم کمک می‌کنند."

مربی پرافتخار رئالی‌ها تأیید کرد که ادن هازارد جزئی از تیمش خواهد بود: "او با ما در اینجا است و خواهیم دید که بازی می‌کند یا نه."

مارسول به دلیل مصدومیت از ترکیب دور شده است اما فرلاند مندی جای او را در خط دفاع چپ تا جلو خوب گرفته است: "کاری که مندی انجام می‌دهد من به هیچ وجه تعجب نمی‌کنم. این آرزوی من برای ورود او بود. او بازیکن جوان و با استعداد زیادی است. شما نمی‌توانید او را با مارسلو مقایسه کنید زیرا مارسلو مارسلو است و مندی مندی. اما مندی نشان می‌دهد که او بازیکن رئال مادرید است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала