Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکست "گدانسک" در شب گل‌زنی عمران حیدری

© Photo / FB/AFFعمران حیدری
عمران حیدری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال لخیا گدانسک در زمین حریفش لخ پونزنان تن به شکست 3-2 داد.

به گزارش اسپوتنیک، در سی‌وپنجمین هفته از رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال پولند دو تیم فوتبال لخ پونزنا و لخیا گدانسک در ورزشگاه "اِن‌یا اشتدیون" برابر هم صف آرایی کردند که این بازی با حساب 3-2 به نفع تیم میزبان خاتمه یافت.

در این بازی که عمران حیدری تا دقیقه 73 بازی کرد تیم میزبان در همان ابتدای کار نتیجه گرفت و در دقیقه 5 توسط دنیل رامیرز به گل رسید. می رفت که یاران عمران بر بازی مسلط شوند اما برخلاف جهت بازی "روبرت گومنی" در دقیقه 22 برای دومین بار دروازه این تیم را گشود و نتیجه را 2-0 ساخت.

در ادامه گدانسک توپ و میدان را در اختیار گرفت تا اینکه‌ عمران حیدری در دقیقه 42 بازی نتیجه را قبل از پایان نیمه اول 2-1 ساخت، این اولین گل عمران حیدری بود که در ترکیب این تیم پس از بحران کرونا ویروس به ثمر می‌رسید، ولی این پایان کار نبود زیرا  در آخرین دقیقه بازی "کامیل جوزوایک" سومین گل میزبان را به ثبت رساند تا تیمش خوشحال و با برتری 3-1 به رختکن برود.

در نیمه دوم "پیتر استوکویچ" سرمربی لخیا گدانسک تیمش را با آرایش متفاوت به زمین فرستاد که طی آن در همان ابتدای کار و در دقیقه 47، خوزه گومز توانست اختلاف را به یک گل برساند ولی در ادامه با آنکه شاهد نمایش درخشان تیم میمهان بودیم ولی خط دفاعی پوزنان اجازه گل‌زنی را نمی‌داد.

در دقیقه 73 میهالیک به جای عمران حیدری وارد زمین شد و ضمن این‌که تا پایان تغییری در نتیجه نیامد بلکه در دقیقه 88 بازی "کون‌رادا" از این تیم با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала