Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو: برای کسی که فاتح لیگ قهرمانان شده، لیگ اروپا خوب نیست

© AFP 2023 / Oli ScarffJosé Mourinho, entrenador de fútbol portugués
José Mourinho, entrenador de fútbol portugués - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو پس از پیروزی تاتنهام مقابل آرسنال در دربی شمال لندن حضور در لیگ اروپا را مانند شرکت لوییس همیلتون راننده سرشناس فرمول یک در «فرمول 2» توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آقای خاص که به حضور در لیگ قهرمانان اروپا عادت کرده است، این فصل به دلیل نتایج ضعیف تاتنهام نمی‌تواند در سطح اول فوتبال اروپا باشد و به فکر شرکت در لیگ اروپا است.

سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام   Футбол. Лига чемпионов. Матч Тоттенхэм - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
تاتنهام 2 آرسنال 1؛ آقای خاص در نزدیکی سهمیه اروپا
مورینیو پس از برتری مقابل توپچی‌ها به رسانه‌ها گفت:«این بازی تاکتیکی‌تر از چیزی بود که تصورش را می‌کردیم. صادقانه باید بگویم که میکل آرتتا راه بازی کردن آرسنال را پیدا کرده و باعث ثبات و بهبود کیفی بازی آنها می‌شود. آرسنال در حال پیشرفت است و ما احساس کردیم که باید خودمان را در جریان این دیدار با بازی آن‌ها به آرامی وفق دهیم که فکر می‌کنم این کار را به خوبی انجام دادیم.»
وی با توصیف کردن لیگ اروپا به شرکت همیلتون در «فرمول 2» گفت:«لیگ اروپا بزرگترین رقابت اروپایی به شمار نمی‌رود، اما دومین رقابت برتر اروپایی است. وقتی از یک باشگاه یا یک بازیکن یا یک مربی که فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده، بخواهید در لیگ اروپا شرکت کند، این معامله خوبی نیست. درست مثل اینکه از لوئیس همیلتون بخواهید در «فرمول دو» شرکت کند. ترجیح می‌دهم فصل آینده در لیگ اروپا بازی کنیم تا اینکه در تورنمنتی نباشیم.»

شب گذشته در ادامه مسابقات هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، تاتنهام 2 بر یک آرسنال را شکست داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала