Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد افت کرده است؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر هازارد
هازارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آمار ادن هازارد در رئال مادرید آمار متفاوتی از او نسبت به چلسی را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش اسپوتنیک، هنگامی که رئال مادرید ادن هازارد را به خدمت گرفت علاوه بر تأمین بازیکنی که بتواند در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دوباره هیجان بیافریند و نیز کسی باشد که دوباره ماشین گل‌زنی رئال را استارت بزند.

شما فقط باید به شماره بازیکن بلجیمی در در چلسی نگاهی بیندازید تا ببینید چرا این اتفاق افتاده است. همه در برنابئو می‌گفتند: "یک بازیکن با 20 گل." این اغراق نبود.

هازارد که به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر و یک هدف برای پپ گواردیولا شناخته می‌شد در فصل 2018/19 به تازگی 21 گل زده بود، 17 گل در 2017/18، شش گل  در 2016/17 و 20 در سال 2014/15 به ثمر رسانده بود.

ماجراجویی او در چلسی با 110 گل و 92 پاس گل طی 352 بازی به پایان رسید که این امر از تأثیر وی در خط حمله آبی‌ها در زمان حضورش در استمفورد بریج صحبت می‌کند اما در پیراهن رئال مادرید هازارد تنها یک گل به ثمر رسانده است.

این اتفاق در 5 اکتوبر برابر گرانادا رخ داد که این ستاره 29 ساله پس از شروع لرزان و غلبه بر آسیب دیدگی عضلانی گل زده بود.

او یک گل به ثمر رساند و در 69 دقیقه بازی یک پاس گل فراهم کرد در حالی‌که زیدان می‌خواهد هازارد را به راحتی تعویض کند.

در آن زمان هازارد در مورد اینكه چقدر خوب با زندگی در رئال سازگار شده بود می‌گفت و می‌خواست شادی زیادی را برای هواداران این باشگاه به ارمغان بیاورد. با این حال از آن زمان تا کنون او هنوز شبکه را پیدا نکرده است.

ماه‌های اکتوبر و نوامبر دیدیم که هازارد به سمت ضعف رفت و نمایش‌های وی در برابر ایبار و پاری‌سن‌ژرمن منجر به خروج او گردید اما او در این مدت مقابل دروازه بدشانس بود.

با نگاهی صرفا به اعداد فصل اول رقابت‌های آینده در پایتخت اسپانیا دور از چشم نیست. با این حال هنگامی که وی مجروح نشده یا زخمی نداشته استعداد وی برای دیدن است.

پس از بحران کرناو ویروس تصور بر این بود که هازارد ستاره خرید رئال مادرید خواهد بود اما جراحت مچ پا وی را از عمل دور کرد و تا هنوز اجازه نمی‌دهد که او 100 درصد بازی کند و به دلیل ناراحتی مجبور است دو بازی را از دست بدهد.

این بار مصدومیتی وجود ندارد ولی ضربات سخت بر روی مچ پا که اخیراً تحت عمل جراحی قرار گرفته نشان می‌دهد که باید با او احتیاط کرد.

رئال مادرید نمی‌خواهد هازارد را دوباره در جدول درمان ببیند و همچنین ترس از عود برای جلوگیری از درخشش بازیکن ملی پوش بلجیمی را نمی‌خواهند.

اگرچه لالیگا سانتاندر در معرض خطر است اما در نهایت سلامت هازارد از اهمیت بیشتری برخوردار است.

امید زیادی برای ستاره سابق چلسی در فصل بعد وجود دارد که او باید بدون هیچ مشکلی جسمی بتواند بازی کند.

شما فقط باید به آمار نگاه کنید: او بازیکن 20 گله است اگرچه در این فصل او تنها یک گل زده و فرصت دارد فردا شب به این طلسم پایان دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала