کرونا در جهان/ ثبت بیشترین آمار ابتلا طی شبانه روز گذشته

© Sputnik / Pavel Kononov /  مراجعه به بانک تصاویر کرونا در جهان/ ثبت بیشترین آمار ابتلا طی شبانه روز گذشته
کرونا در جهان/ ثبت بیشترین آمار ابتلا طی شبانه روز گذشته - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان جهانی بهداشت گزارش داد که تنها طی یک شبانه‌روز 230 هزار نفر در سطح جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و بیش از 5 هزار نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، آمار منتشر شده از سوی سازمان جهانی بهداشت،  نشان می‌دهد که تنها طی یک شبانه‌روز بیش از 230 هزار و 370 نفر در سطح جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

طی این مدت 5 هزار و 285 نفر نیز در جهان بر اثر ابتلا به بیماری COVID-19 ناشی از ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

مکزیک چهارمین کشور جهان از دیدگاه قربانیان کرونا  - اسپوتنیک افغانستان
مکزیک چهارمین کشور جهان از دیدگاه قربانیان کرونا

آمار ارائه شده توسط سازمان جهانی بهداشت بر اساس اطلاعات رسمی است که کشور‌ها از آمار قربانیان و مبتلایان خود به ویروس کرونا منتشر می‌کنند.

در آمریکا ایالت فلوریدا با ثبت 15 هزار و 300 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا، در آمار روزانه مبتلایان به این ویروس رکوردزنی کرد.

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در اروپا به 2 میلیون و 907 هزار و 654 نفر رسیده و قربانیان این ویروس در اروپا نیز به 203 هزار و 285 نفر افزایش یافته است.

در حال حاضر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به 12 میلیون و 946 هزار و 731 نفر و قربانیان به 569 هزار و 377 نفر رسیده است. همچنین 7 میلیون و 544 هزار و 30 مبتلا به ویروس کرونا در سطح جهان نیز بهبود یافته‌اند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала