Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس باشگاه بارسلونا: ژاوی دیر یا زود سرمربی ما می‌شود

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس باشگاه بارسلونا به این باور است که اسطورۀ این باشگاه دیر یا زود هدایت این تیم را عهده‌دار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا با سرمربیگری «کیکه ستین» نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند و بیشتر طرفداران بارسا خواهان اخراج این مربی از تیم هستند.

ژاوی هرناندز - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مربی بعدی بارسلونا ژاوی است
کاتالانی‌ها  در رده‌بندی جدول لالیگا در رده دوم قرار دارد و رئال‌مادرید رقیب سنتی آنان پیشتاز لیگ اسپانیا است. فشار هواداران باعث شده که نام ژاوی به عنوان سرمربی بعدی این تیم بر سر زبان‌ها بیافتد. با این حال «جوزپ ماریا بارتومئو» رییس باشگاه بارسلونا حمایت کاملی از سرمربی فعلی داشت و در آخرین اظهارات خود گفته است:«باشگاه بارسلونا آماده است تا در فصل آینده نیز با کیکه ستین ادامه دهد. من از او حمایت می‌کنم و در مورد برنامه‌های سال آینده نیز با ستین صحبت کردم.»
بارتومئو در ادامه گفت:«ژاوی، اسطوره این باشگاه است و دیر یا زود به عنوان سرمربی هدایت بلوگرانا را به عهده خواهد گرفت. تاریخ دقیقی از این اتفاق نمی‌توانم اعلام کنم اما در حال حاضر به دنبال مربی جدید نیستیم. کیکه ستین در چمپیونزلیگ و دو بازی باقی مانده در لالیگا هدایت تیم ما را به عهده خواهد داشت. فصل خیلی غیر طبیعی‌ای را پشت سر گذاشتیم و قرار است در ماه آگست هم بازی کنیم. در این بازی‌ها ستین سرمربی ما خواهد بود. اگر ناپولی را شکست دهیم به لیسبون خواهیم رسید.»

ناکامی اخیر بارسلونا در رقابت با رئال مادرید برای صدرنشینی لالیگا و نمایش‌های نه چندان دلچسب بلوگرانا باعث شده ستین بیش از پیش تحت فشار قرار بگیرد و از ژاوی به عنوان گزینه اصلی جانشینی او یاد شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала