Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناامیدی لمپارد از کپا؛ خرید دروازه‌بان آژاکس در دستور کار

© AP PhotoChelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه چلسی همچنان به دنبال دروازه‌بان آژاکس است و می‌خواهد این بازیکن را در تابستان به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آن که باشگاه چلسی، کپا را با قیمت هنگفت به خدمت گرفت، بسیاری از کارشناسان متعقد بودند که این دروازه‌بان برای سال‌های زیادی در این باشگاه می‌ماند و خواهد درخشید.

Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019 - اسپوتنیک افغانستان
شفیلد 3 – چلسی 0 ؛ کسب سهمیه در خطر افتاد

رفتار این بازیکن اما سبب اُفت و حاشیه‌های فراوان برای او شد و کارهای عجیب او برای لمپارد دیگر قابل قبول نیست و سرمربی آبی‌ها تصمیم گرفته است که دروازه‌بان جدید به خدمت بگیرد.
این باشگاه که از مدتی به این‌سو به آندره اونانا دروازه‌بان آژاکس علاقه‌مندی نشان داده بود، حال مصمم است تا پیشنهاد رسمی خود را ارائه کرده و این بازیکن را به خدمت بگیرد.
اونانای 24 ساله، 26 میلیون پوند ارزش دارد که می تواند با توجه به توانایی‌های بی‌شمار این بازیکن، گزینه مناسبی در بازار نقل و انتقالات برای این باشگاه محسوب شود.
چلسی که روابط خوبی با باشگاه آژاکس دارد و اخیراً حکیم زیاش را به خدمت گرفته است، امیدوار است تا اونانا را نیز به خدمت بگیرد.
این در حالی‌ست که کپا در بازی برابر شفیلد یونایتد اشتباهات فاحشی داشت و سبب شکست 0-3  تیمش شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала