ارمنستان از ساقط نمودن چندین پهپاد آذربایجان خبر داد

© Photo / official website of the MoD of RAسقوط پهپاد آذربایجانی
سقوط پهپاد آذربایجانی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قوای مسلح ارمنستان از ساقط کردن چندین پهپاد آذربایجانی در نواحی سرحدی دو کشور خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، امروز رئیس کمسیون دایمی پارلمان ارمنستان در این ارتباط گفت که نیروهای ارمنستان توانستند چند پهپاد قوای آذربایجان را ساقط کنند.

وی افزود: «فعلاً ما چندین پهپاد دشمن را ساقط کرده یم و قوای مسلح ما به هرنوع  فعالیت ارتجاعی دشمن پاسخ می دهد».

درگیری جدید بین ارمنستان و آذربایجان - اسپوتنیک افغانستان
واکنش روسیه به درگیری جدید بین ارمنستان و آذربایجان

قابل ذکر است که امروز 12 جولای وزیردفاع آذربایجان از تپ و تلاش نیروهای ارمنستان برای حمله نیروهای توپچی بر مواضع نیروهای سرحدی این کشور خبر داد. گفته می شود که تا شام امروز جنگ ادامه داشت که در نتیجه چهار سرباز آذربایجانی کشته و چهار تن دیگر زخمی شده اند. وزارت دفاع ارمنستان به نوبه خود خبر داده است که وضع سرحدی با آذربایجان بعد از تلاش حمله نیروهای آذربایجان به نواحی سرحدی ارمنستان بسیار وخیم شده است. به گفته نیروهای ارمنستان در این درگیری سرحدی 2 سرباز قوای ارمنستان کشته و 3 تن دیگر زخمی شده اند.

 در بیانیه وزارت خارجه در این ارتباط آمده است: «وزارت خارجه روسیه به وضع ناگوار که به تاریخ 12 جولای در سرحدات این دو کشور صورت گرفته است، بسیار نگران شده است. طبق اطلاعات موجوده، هنوز هم فعالیت های محاربوی در این نواحی جریان دارد. هر دو جناح از سلاح توپچی در مقابل هم استفاده می نمایند. تلفات جانی و زخمی نیز وجود دارد. وزارت خارجه به همه نزدیکان و اقارب کشته شدگان صبر جمیل آرزو می نماید».

همچنان در بیانیه وزارت خارجه روسیه تاکید شده است که مسکو ادامه درگیری، که امنیت منطقه را تهدید می کند، غیر قابل تحمل می داند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала