Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه رئال مادرید برای شکار «امباپه» در سال 2021

© AFP 2023 / Pascal PAVANIکلیان امباپه بازیکن پی اس جی
کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اشگاه رئال مادرید برای خرید کیلیان امباپه از پاری‌سن‌جرمن در سال 2021 برنامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه مارکا ادعا کرد، باشگاه رئال مادرید اطمینان دارد که در سال 2021 توانایی جذب کیلیان امباپه از پاری‌سن ژرمن را خواهد داشت.

باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان
چلسی در تلاش ربودن امباپه جدید از موناکو

بر اساس این گزارش، اگرچه باشگاه پاریسی می‌خواهد این ستاره فرانسوی قراردادش را فراتر از 2022 تمدید کند، اما امباپه هنوز با شرایط جدید این باشگاه موافقت نکرده است. نیمار و امباپه دو ستاره گران‌قیمت پاری‌سن‌جرمن هستند که با توجه به عملکرد ناصر الخلیفی قطری، مالک ثروتمند این باشگاه، شاید به سختی بتوانند از این تیم جدا شوند.

ستاره فرانسوی پی اس جی اخیرا توئیتی کرده که با واکنش هایی مواجه شده و برخی می گویند که به رئال مادرید علامت داده است.امباپه نوشته است:«حالا نوبت کارهای واقعی (رئال) است. ما برگشتیم.» در حقیقت برخی مدعی هستند که امباپه با استفاده از کلمه “رئال” به معنی واقعی قصد علامت دادن به رئال مادرید را داشته است.

کیلیان امباپه هدف بلند مدت رئال بوده و زین الدین زیدان او را به عنوان یک ستاره مهم برای فصول آینده در نظر گرفته است. این مهاجم فرانسوی در سال 2017 با 170 میلیون یورو به پاری‌سن‌جرمن نقل مکان کرد و در این مدت در 119 بازی در این تیم 90 گل به ثمر رسانده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала