Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

داوید دخه‌آ به رکورد 400 بازی برای منچستر یونایتد رسید + عکس

© AP Photo / Dave Thompson)Manchester United goalkeeper David de Gea warms up before the Champions League group A soccer match between Manchester United and Benfica, at Old Trafford, in Manchester, England, Tuesday, Oct. 31, 2017
Manchester United goalkeeper David de Gea warms up before the Champions League group A soccer match between Manchester United and Benfica, at Old Trafford, in Manchester, England, Tuesday, Oct. 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروازه بان اسپانیایی شیاطین سرخ به رکورد 400 بازی در منچستر یونایتد رسید.

به گزارش اسپوتنیک، داوید دخه‌آ در پیکار با ساوتهمپتون به میدان رفت و به حد نصاب تازه ای از حضور در ترکیب منچستریونایتد دست یافت. از نظر نتیجه مصاف شب گذشته منچستری ها و ساوتهمپتون از هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، برای شاگردان سولسشر خوب نبود.

منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
یونایتد 2 – ساوت‌همپتون 2؛ فرصتی که در واپسین لحظات از دست رفت

در نتیجه تساوی خانگی 2 بر 2 ثبت شد. سولسشر به همین خاطر بعد از بازی از نداشتن هماهنگی کافی در تیمش به عنوان نقطه ضعف و تبدیل شدن «برد به تساوی» یاد کرد. اما از نظر فردی برای برخی بازیکنان تیم دستاوردهای داشت. به عنوان نمونه آنتونی مارسیال با گلی که زد، به رکورد 50 گل زده برای یونایتدها رسید و دهمین گلزن برتر تیم در تاریخ لیگ شد.

برای «داوید دخه آ » دروازه‌بان اسپانیایی یونایتد نیز این بازی به منزله رسیدن به رکورد جدیدی بود. دروازه بان اسپانیایی که از سال 2011 از دروازه سرخ پوشان محافظت کرده، هر چند 2 گل در این بازی دریافت کرد اما به رکورد 400 بازی برای یونایتد رسید. با این آمار او توانست «رکورد بیشترین حضور یک بازیکن خارجی در ترکیب یونایتد» را تقویت کند. دخه آ در این تعداد بازی انجام داده 410 گل نیز دریافت کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала