Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست فرجام خواهی «کرام‌الدین کریم» از سوی دادگاه عالی ورزش رد شد

© Photo / FB/AFFکرام الدین کریم
کرام الدین کریم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دادگاه عالی ورزش، درخواست فرجام خواهی کرام‌الدین کریم رییس پیشین فدراسیون فوتبال کشور را رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، حدود یک سال قبل خالده پوپل به همراه پنج فوتبالیست زن تیم ملی فوتبال کشور از کرام‌الدین کریم بخاطر سوءاستفاده و آزار و اذیت جنسی مکرر بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان بین سال‌های 2013 تا 2018 شکایت کردند که واکنش‌های زیادی را در پی داشت، پس از آن فدراسیون بین‌المللی فوتبال این اتهامات را بررسی و رییس پیشین فدراسیون فوتبال کشور را مقصر شناخت.

کرام الدین کریم  - اسپوتنیک افغانستان
سازمان‌های حقوق بشر از تأخیر در دستگیری کرام الدین کریم انتقاد کردند

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعلام کرد که کرام‌الدین کریم، رییس پیشین فدراسیون فوتبال افغانستان به اتهام سوءاستفاده از صلاحیت‌های وظیفوی‌اش به پرداخت یک میلیون فرانک سویس جریمه و به صورت دایمی از فوتبال محروم شده است.

کرام‌الدین کریم پس از صدور این حکم از سوی فیفا، به دادگاه عالی ورزش درخواست فرجام خواهی داد و خودش را بی‌گناه عنوان کرد.

دادگاه عالی ورزش حالا و پس از مدت طولانی و تحقیقات کامل رای نهایی خود را صادر کرد و درخواست فرجام‌خواهی کرم‌الدین کریم، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال کشور در مورد رأی فیفا مبنی بر محرومیت دائمی او از فعالیت‌های ورزشی نپذیرفته است.

این در حالی‌ست که دادگاه عالی ورزش محرومیت مسئول کمیته‌ی دروازه‌بانان، سکرتر جنرال، مسئول ارتباطات و یک نفر از کارمندان فدراسیون فوتبال افغانستان را نیز تایید کرد و درخواست آن‌ها نیز پذیرفته نشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала