Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زيدان: به قهرمانی نزديک هستيم اما هنوز به هدف نرسيده‌ايم

© AFP 2023 / Glyn KIRK Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017
Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حضور زین الدین زیدان روی نمیکت رئال مادرید باز هم این تیم را به روزهای خوب خود برگردانده است.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی فرانسوی رئال مادرید موفق شد تیمش را به نهمین برد متوالی در لالیگا برساند تا حالا دو بازی مانده به پایان فصل، برای قهرمانی فقط 2 امتیاز لازم داشته باشند.

سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
این‌هم از گرانادا؛ سه امتیاز تا قهرمانی
زیدان پس از پایان بازی در صحبت با رسانه‌ها گفت:«بازی خیلی نزدیک و پرفشاری بود. طبیعی بود. در استادیوم مشکلی بازی می کردیم. حریف در نیمه دوم فشار آورد چون می دویدند و می جنگیدند. طبیعی بود. ما نیمه اول خیلی خوبی داشتیم و آنها در نیمه دوم بهتر بودند. برای بردن لالیگا باید فشار را تحمل کرد.»
سرمربی کهکشانی‌ها در ادامه همچنان در مورد این دیدار اظهار داشت:«باید خیلی به این تیم افتخار کرد چون کسب 9 پیروزی از 9 بازی آسان نیست. بهتر از این نمی شود. پیروزی سزاوارانه ای بود و خیلی خوشحالیم. دو بازی باقی مانده و هنوز عنوانی فتح نکرده ایم. حقیقت همین است. سه امتیاز فوق العاده مهم کسب کردیم، اما پنجشنبه شب مجدداً بازی خواهیم کرد و باید به درستی ریکاوری کنیم. از اینکه برای قهرمانی در لالیگا بازی خواهیم کرد هیجان زده ایم. نزدیک هستیم اما هنوز به هدف نرسیده ایم.»
گرت بیل - اسپوتنیک افغانستان
گرت بیل با حرکت عجیبش روی سکوها یک‌بار دیگر سوژه شد + عکس
زیدان در مورد فریادش بعد از سوت پایان گفت:«فریاد زدم چرا که از پایان خوشحال بودم. سه امتیاز کلیدی کسب کردیم. فوتبال خیلی زیباست اما فشار را تحمل می کنی. فقط دو بازی مانده است. بازیکنانم یک بازی عالی داشتند. یک بازی بسیار سخت در خانه مقابل حریفی داریم که خوب بازی می کند. اگر مقابل ویارئال پیروز شویم، می گویم که جام را در اختیار داریم. فعلا چیز دیگری نمی توانم بگویم. فعلا چیزی نبرده ایم چون شش امتیاز مانده است.»
بخش پایانی صحبت‌های زیدان در مورد وضعیت ادن هازارد و حواشی گرت بیل بود، زیدان در این باره بیان داشت:«این یک مسئله تیمی است، و بازیکن برای اینکه بازی کند، باید در فرم بسیار بسیار خوبی قرار داشته باشد. دو بازی باقی مانده و وضعیت هازارد کمی پیچیده است، اما امیدوارم او آمادگی کامل خود را تا روز پنجشنبه به دست آورد تا بتواند به تیم کمک کند چون این چیزی است که خودش می خواهد. او قوی تر می شود. گلایۀ از گرت بیل ندارم. همگی اینجا هستیم. دو بازی باقی مانده و همگی به هدف قهرمانی در لالیگا فکر می کنیم. چیز بیشتری برای گفتن ندارم.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала