Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پافشاری ستارۀ جنجالی بارسلونا به ماندن در این تیم

© REUTERS / Albert GeaOusmane Dembele
Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می‌رسد که عثمان دمبله هیچ علاقه‌ای به ترک بارسلونا ندارد و می‌خواهد در در این تیم فرم خوب خود را به دست آورد.

به گزارش اسپوتنیک، دمبله اما طی فصول گذشته نتوانسته انتظارات هواداران بارسا را برآورده کند چرا که این وینگر فرانسوی دائماً با مصدومیت‌های متوالی دست و پنجه نرم کرده است؛ موضوعی که باعث شده او نتواند قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارد.

دمبله - اسپوتنیک افغانستان
دمبله در راه اولدترافورد؛ یونایتد به فکر خرید ارزان

از سوی به نظر می‌رسد که صبر بلوگرانا در مورد ستاره فرانسوی به پایان رسیده و آنها قصد دارند هر طور که شده این بازیکن را به فروش برسانند. در روزهای گذشته گفته شد که منچستریونایتد به شدت شرایط جذب دمبله را دنبال می‌کند و حتی پیشنهاد خود را برای انتقال این بازیکن به اولترافورد ارائه داده است اما حالا و در همین رابطه ESPN مدعی شده که دمبله به این پیشنهاد پاسخ منفی داده چرا که قصد دارد به کارش در بارسلونا ادامه دهد.

در واقع این وینگر فرانسوی هنوز هم به درخشش در بارسا امیدوار است و می‌خواهد بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت اخیر، درخشش خود را برای تیم کاتالانی آغاز کند. در تابستان سال 2017 بود که نیمار در یک انتقال پر سر و صدا از بارسلونا جدا شد و به پاری سن‌جرمن پیوست.

باشگاه کاتالانی در همان سال به منظور جذب جانشینی برای جذب فوق ستاره برازیلی تلاش کرد و در این راستا توانست ستاره جوان دورتموند یعنی عثمان دمبله را به خدمت بگیرد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала