آمریكا آماده است با سازمان های بین المللی قطع روابط کند

© TT News Agency/Fredrik Persson آمریكا آماده است با سازمان های بین المللی قطع روابط کند
 آمریكا آماده است با سازمان های بین المللی قطع روابط کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دستیار رئیس جمهور ایالات متحده در امور امنیت ملی، از آمادگی رهبر آمریكا برای ادامه امتناع از مشاركت در كار سازمان‌های بین المللی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، رابرت اوبراین دستیار رئیس جمهور ایالات متحده در امور امنیت ملی، از آمادگی رهبر آمریكا برای ادامه امتناع از مشاركت در كار سازمان‌های بین المللی خبر داد.

وی این موضوع را در مقاله خود که در نیویورک پست منتشر شده، بیان کرده است.

به گفته وی ، جانب آمریکایی اگر این امر را مفید و مؤثر بداند ، به این کار اقدامات خواهد کرد.

وی اشاره کرد؛ اگر ترامپ تصمیمات سازمانهای بین المللی را نسبت به کشور ما ناعادلانه بداند که در نتیجه منجر به هدر دادن پول مالیات دهندگان شود ، اقدامات قاطع خواهد کرد.

 برادرزاده ترامپ: دونالد ترامپ خطرناک ‌ترین آدم جهان است - اسپوتنیک افغانستان
مری ترامپ: دونالد ترامپ خطرناک ‌ترین آدم جهان است

در همین حال، اوبراین خاطرنشان کرد که اقدامات ترامپ، به ویژه عقب نشینی از تعدادی از معاهدات و سازمان ها "به هیچ وجه نقش اصلی ایالات متحده را کم نمی کند و به این بدان معنی نیست که ما از تعهدات یا ایده های خود کنار می رویم."

مشاور رئیس جمهور امریکا گفت: "اما اگر ما نتوانیم به همراه متحدان و شرکای خود نهادهای بین المللی یا توافقاتی را که مضر برای دموکراسی است را تغییر دهیم، پس نباید آنها را تأمین مالی کنیم و از انجام این کار امتناع می ورزیم."

در جون سال 2018، ایالات متحده کناره گیری خود را از شورای حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد و هفته پیش از همکاری با سازمان بهداشت جهانی کناره گیری نمود. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала