Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گرت بیل با حرکت عجیبش روی سکوها یک‌بار دیگر سوژه شد + عکس

گرت بیل
گرت بیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت بیل این بار هم از سوی زیدان در ترکیب ثابت رئال قرار نگرفته و برابر گرانادا روی سکوها و میان بازیکنان تعویضی نشسته است.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل بازیکن ولزی در بازی‌های اخیر تصاویر زیادی را روی سکوها در بازی‌های رئال مادرید از خودش به جای گذاشته و به سوژه هواداران و شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. بیل پردرآمدترین بازیکن ترکیب رئال مادرید در حال حاضر به یک سکونشین تبدیل شده است که سعی می کند با رفتارهایی عجیب و با شوخی به کم شدن دقایقش واکنش نشان بدهد.

او در بازی رئال مادرید و آلاوز با قرار دادن ماسک در مقابل چشمانش سوژه شده بود چرا که سعی کرده بود که ادای چرت زدن را در بیاورد و هم تیمی هایش را بخواند اما مقابل گرانادا نیز تصویر عجیب دیگری از خودش ثبت کرد. بازیکن ولزی از دستمال کاغذی و گرد کردن دستش استفاده کرد تا طوری القا کند که گویی دارد از دوربین استفاده می کند تا دوباره خودش را سوژه شبکه های اجتماعی کند.

ستاره ولزی اعتماد زیدان را از دست داده است. او در دیدار برابر مایورکا فیکس بود اما در دقیقه 71 تعویض شد. مقابل والنسیا و سوسیه داد فیکس نبود و مقابل ایبار به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. گرت بیل تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد اما آینده اش روی هواست و دستمزد بالایش باعث می شود تا مشتریان زیادی نداشته باشد. گرت در این فصل 20 بازی در رئال مادرید داشته که فقط دو گل و سه پاس گل داشته و آمار جالبی به جای نگذاشته است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала