Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مارسیال هدف جدی اینتر؛ نراتزوری پول نقد + اشکرینیار را می‌دهد

© REUTERS / Hannah McKay Футбольный матч между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Футбольный матч между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اینترمیلان قصد دارد برای خرید آنتونی مارسیال اقدام نماید و در معامله این بازیکن اشکرینیار را وارد خواهد نمود.

به گزارش اسپوتنیک، اینتر میلان به آنتونی مارسیال ستاره فرانسوی منچستریونایتد علاقه دارد و امیدوار است که او را از منچستریونایتد با معاوضه اشکرینیار به سن سیرو منتقل نماید.

مهاجم فرانسوی شیاطین‌سرخ از فصل باشکوه خود در لیگ برتر لذت می‌برد و توانسته در فصل جاری طی 41 بازی 21 گل بزند و 8 پاس گل موفق داشته باشد.

او بهترین گلزن یونایتد در فصل 2019/20 با مارکوس راشفورد است در حالی‌که این دو پس از شروع مجدد لیگ در ترکیب تیم‌شان درخشیده اند.

این فورم خیره کننده ستاره 24 من‌یونایتد سبب شده تا کالچومرکاتو مدعی شود که اینتر علاقه خود را به او که تا سال 2024 در اولدترافورد قرارداد دارد مطرح نموده است.

این خبرنامه ادعا می‌كند كه این بازیکن دو سال در رادار تیم ایتالیایی بوده و اكنون نراتزوری آماده است تا انتقال این بازیکن را نهایی سازد.

با این حال اینتر می‌داند که یونایتد تمایلی به فروش وی ندارد و مجبورند برای ربودن او نقشه‌ای طرح کنند.

گفته می شود که آنتونیو کونته از علاقه یونایتد به مدافع‌ تیمش "اشکرینیار" آگاه است و حاضر می‌باشد در ازای دریافت مارسیال، وی را پیشنهاد دهند.

کالچیومرکاتو ادعا می‌کند که این بازیکن اسلواکیایی 25 ساله را 58 میلیون پوند ارزش گذاری کرده‌اند در حالی که آنان معتقدند مارسیال بیشتر از 63 میلیون پوند ارزش ندارد. در ادامه اینتر با ارائه یك رقم اندکِ نقدی به یونایتد به علاوه اشكرینیار می‌خواهد هزینه را جبران كند.

بعید به نظر می‌رسد که اوله گونر سولسشر به فروش مارسیال راضی شود اما با توجه به این‌که اشکرینیار مورد توجه منچستر سیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید قرار گرفته او می‌تواند وسوسه شود تا این پیشنهاد را قبول کند زیرا به دنبال یافتن شریکی برای هری مگوایر است.

اعتقاد بر این است که کالیدو کولیبالی مدافع ناپولی نیز هدف یونایتد می‌باشد اما آوردن وی به تئاتررویاها و مذاکره دی یورنتس با رئیس باشگاه بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала