Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وایخو و سبایوس در فهرست فروش رئال

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر خسوس وایخو
خسوس وایخو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خسوس وایخو و دنی سبایوس دوستاره دیگر رئال مادرید هستند که می‌توانند در تابستان رئال مادرید را ترک کنند.

به گزارش اسپوتنیک، "عملیات خروج" برخی ستاره‌های رئال مادرید در حال شکل‌گیری است.

ژاوی سانچز اولین بازیکنی بود که تابستان امسال از این باشگاه جدا شد و قرارداد قرضی خود در رئال وایادولید را به ارزش 3 میلیون یورو دائمی ساخت.

آخرین بازیکنی که قراردادش دایمی شد، اشرف حکیمی بود که در قراردادی به ارزش 45 میلیون یورو به اینتر پیوست.

در مورد نامهای بعدی که تابستان آینده توسط رئال فروخته می‌شوند، دنی سبایوس و خسوس وایخو می‌تواند نفر بعدی باشد.

وایخو در حال حاضر در گرانادا به صورت قرضی بازی می‌کند و علاقه دارد قراردادش را دائمی سازد در حالی که این مدافع همچنین در آلمان از اعتبار خوبی برخوردار است.

این هافبک پیشین در بوندس لیگا با آینتراخت فرانکفورت زمانی را سپری کرده و انگشت شمار باشگاه‌هایی هستند که شرایط او را دنبال می‌کنند.

آینده سبایوس در هاله ابهام است.

به نظر می‌رسد که میکل آرتتا بعد از انجام یک فُرم خوب از زمان شروع مجدد فصل انگلستان تمایل به حفظ این هافبک در آرسنال دارد ولی همه چیز وابسته به زیدان است زیرا  ماندن این سرمربی فرانسوی به معنای جدایی دنی خواهد بود. والنسیا و رئال بتیس دو باشاهی هستند که با هافبک ملی پوش در ارتباط بوده‌اند و هر نقل و انتقالات مربوط به وی حدود 25 میلیون یورو ارزش دارد.

بتیس همچنین در حال بررسی احتمال خرید "خورخه دو فروتوس" از رئال مادرید است که هم اکنون در رایو وایکانو به صورت قرضی حضور دارد.

سلتا ویگو باشگاه دیگری است که او را رصد می‌کند و لوس بلانکوس به دنبال دریافت 10 میلیون یورو جهت فروش او است.

تاکفسو کوبو که فصل را به صورت قرضی در رئال مایورکا گذرانده خواستگاران زیادی دارد اما رئال مادرید فقط فکر می‌کند که به او اجازه بدهد دوباره به صورت قرضی در یکی از باشگاه‌ها بازی کند.

ایده این است که این باشگاه تابستان 120 میلیون یورو از فروش بازیکنان بدست آورد زیرا آنها به دلیل بازی‌هایی که پشت درهای بسته انجام می‌شود برای مبارزه با ضرر در درآمد روز مسابقه به این رقم پولی نیاز دارند.

لوس بلانکوس همچنین باید تعداد بازیکنان تیم خود را به اندازه قبل کاهش دهد زیرا قرار است در فصل آینده 38 بازیکن را شامل شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала