Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیاگو می‌رود اما هاورتز نمی‌آید

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر کای هاورتز
کای هاورتز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با وجود جدایی قریب‌الوقوع تیاگو آلکانترا از بایرن، این باشگاه به دنبال جایگزینی وی توسط هافبک لورکوزن نمی‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک، کای هاورتس، هافبک 21 ساله و آلمانی باشگاه بایرلورکوزن، پس از درخشش در فصل جاری مورد توجه باشگاه های زیادی در اروپا قرار گرفته است.

به نقل از بیلد، تیاگو آلکانتارا در آستانه ترک بایرن مونیخ قرار دارد و در صورت جدایی این هافبک اسپانیایی، بایرن مونیخ برای جذب کای هاورتس در تابستان جاری اقدامی نخواهد کرد. بایرن مونیخ به دنبال بازیکن جوانی است که سبک بازی مشابهی به هاورتس داشته باشد اما قیمت کمتری هم نسبت به او داشته باشد. هاورتس در فصل جاری، در 43 مسابقه برای لورکوزن به میدان رفته است و موفق شده تا 17 گل به ثمر برساند و 9 پاس گل نیز بدهد.

A post shared by Mia San Mia ❤ (@bayern.24) on

هنوز هیچگونه پیشنهادی برای جذب تیاگو به بایرن مونیخ ارائه نشده است
بایرن مونیخ برای فروش تیاگو آلکانتارا، خواهان 40 میلیون یورو است و این در حالی است که لیورپول فقط حاضر به پراخت 20 میلیون یورو برای تیاگو است اما هنوز هیچ پیشنهادی رسمی برای جذب تیاگو ارائه نشده است. در ابتدا، تیاگو خواستار تمدید قرارداد 4 ساله با بایرن مونیخ بود اما این باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد 3 ساله با بند تمدید یک ساله را به او ارائه داد. پس از گذشت مدتی، بایرن مونیخ با تمدید قرارداد 4 ساله تیاگو موافقت کرد اما در کمال تعجب، این هافبک اسپانیایی پیشنهاد تمدید قرارداد باواریایی ها را رد کرد. اکنون تیاگو در آستانه ترک بایرن مونیخ قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала