Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید - ویارئال؛ کهکشانی‌ها آماده تاج‌گذاری در اسپانیا

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در صورت برتری برابر ویارئال، قهرمانی‌اش در لالیگا را قطعی می‌کند.

بهگزارش اسپوتینک، در هفتۀ سی‌وهفتم رقابت‌های فوتبال اسپانیا (لالیگا) امشب با ده بازی برگزار خواهد شد. در حساس‌ترین دیدار، رئال مادرید صدرنشین برابر ویارئال به میدان می‌رود. نکتۀ جالب اینکه بارسلونا هم در همان ساعت میزبان اوساسونا خواهد بود.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
گرانادا – رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها به دنبال هموار کردن مسیر قهرمانی

از چهار دیدار لالیگا که اخیر میان این دو تیم برگزار شده، یک برد برای رئال بوده و 3 بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.   این بازی چهارمین تقابل ویارئال مقابل تیم‌های مادریدی در فصل جاری محسوب می‌شود و زیردریایی‌ها در یک بازی بازنده بوده‌اند و بردی هم به دست نیاورده‌اند. زیردریایی‌‌ها هر 4 بازی اخیر خارج از خانه خود را با برتری به پایان رسانده‌ و در 3 بازی هم موفق به کلین‌شیت شده‌ و در صورت برتری مقابل رئال برای اولین بار در این فصل، موفق به کسب پنجمین برد متوالی خارج از خانه می‌شود.

در آن سوی میدان هم شاگردان زیدان هر 6 بازی آخر خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند و در 4 بازی هم دروازه‌شان را بسته نگه داشتند. پس از شروع دوباره لالیگا، کریم بنزما و سرخیو راموس  از رئال و جرارد مورنو از ویارئال 5 بار موفق به گلزنی شده‌اند و تنها رائول گارسیا از اتلتیک بیلبائو، با زدن 6 گل آمار بهتری نسبت به این بازیکنان داشته است.

سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال در چه صورت قهرمان لالیگا میشود؟

این دیدار هشتمین تقابل زیدان با هدایت رئال مادرید مقابل زیردریایی‌ها محسوب می‌شود و به غیر از یک شکست، مرد فرانسوی در ۳ بازی برنده بوده است. رئالی‌ها در صورت برتری در بازی امشب، به واسطه اختلاف امتیازی که با بارسلونای رده دومی ایجاد کرده‌اند، یک هفته پیش از اتمام لالیگا، قهرمان این فصل می‌شوند. هرچند که باشگاه مادریدی از هواداران خود درخواست کرده است در صورت قطعی شدن قهرمانی، به دلیل رعایت فاصله اجتماعی از خانه‌هایشان خارج نشوند.

در بازی امشب مارسلو، فرناندز و دیاز از رئال مادرید و باکا و موری از ویارئال به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала