Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پنج خرید بزرگ لمپارد در تابستان برای چلسی

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر یان اوبلاک Футбол. Лига чемпионов. Матч "Ростов" - "Атлетико"
یان اوبلاک  Футбол. Лига чемпионов. Матч Ростов - Атлетико - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک لمپارد برای تقویت و ترمیم اساسی چلسی پنج خرید بزرگ را در نظر گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، فرانک لمپارد می‌خواهد به گونه اساسی تیمش را تقویت و ترمیم کند و به همین دلیل پنج خرید بزرگ را این باشگاه در نظر گرفته و فرانک لمپارد سرمربی شیران لندن قرار است با هدف قرار دادن یان اوبلاک هزینه‌های تابستانی خود را ادامه دهد.

این بازیکن 27 ساله که به طور گسترده لقب بهترین دروازه‌بان را به خود اختصاص داده است در تبادله با کپا به استمفورد بریج پیوند خورده است.

ادعا شده که آبی‌ها ستاره اسلوونیایی را به هدف اصلی و شماره 1 خود تبدیل كرده‌اند و برای جذب او نیز کپا به علاوقه پول نقد پیشنهاد می‌کنند و ورود او می‌تواند کلید اصلی برای اضافه کردن عنوان قهرمانی پایدار در فصل بعد باشد زیرا او در پشت دفاع جدید چلسی قرار می‌گیرد.

اوبلاک که تا سال 2023 در اتلتیکو مادرید قرارداد دارد دارای بند آزادی 120 میلیون پوندی است و دیگو سیمئونه اعتراف کرده که منطقی است کاپیتان وی با بسیاری از تیم‌ها در ارتباط باشد.

اوبلاک می‌تواند یکی از چهره‌های جدید موجود در استمفورد بریج در تابستان امسال پس از خرید حکیم زیش و تیمو ورنر باشد.

سزار آزپلکویتا چهره مهمی در رختكن خواهد بود و تجربه او در كنار خیلی از ستاره‌های جدید مورد نیاز است. اما ریس جیمز پس از شروع 9 بازی در 15 بازی اخیر در لیگ برتر روی پاشنه‌های خود داغ خواهد شد.

فرانک لمپارد مایل به خریذ یک دفاع چپ جدید است زیرا مارکوس آلونسو غیرقابل اعتماد و امرسون پالمیری با یوونتوس در ارتباط هستند.

لوکاس دینیه به عنوان گزینه مدنظر اعلام شده اما انتخاب اول آبی‌ها بن‌چیلول است که به عقیده آنها می‌تواند از لستر جدا شود.

کورت زوما در این فصل قیام چشمگیری را در کارنامه خود در چلسی داشته و می‌تواند با استفاده از "دکلان رایس" در عقب همکاری کند.

با وجود مشهورترین حضور در بازی‌های میانه‌ای فصل لمپارد گفته می‌شود که هموطن جوان خود را به عنوان جانشین بلند مدت افسانه باشگاه جان‌تری می‌بیند.

رایس 21 ساله قبل از پیوستن به وستهام در سن 14 سالگی پس از آزادی توسط لندرهای غربی در آکادمی چلسی حاضر شد.

لمپارد تمایل به انتقال انگلو کانته به پایگاه میانی خود نشان داده اگرچه انتظار دارند بیلی گیلمور همچنان پدیدار شود.

میسون مونت که در این فصل در بازی‌های لیگ برتر بیشتر از سایر بازیکنان چلسی حضور داشته به احتمال زیاد جایگاه خود را حفظ خواهد کرد و علی‌رغم اینکه یکی از ستارگان ثابت این فصل در این رقابت‌ها می‌باشد ممکن است متئو کوواچیچ خود را روی نیمکت خواهد پیدا کرد.

دلیلش این است که چلسی به فکرجذب هاورتز ستاره بایر لورکوزن قراردارد.

گفته می‌شود که آبی‌ها برای تأمین ارزش‌های شان در زمین ناامید شده‌اند و به گفته این بازی‌ساز حتی اگر در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ناکام بمانند مایل به پیوستن به لندرهای غربی است.

در خط حمله تیمو ورنر و زیش ورنر و زییش حضور خواهند داشت و پیش از این کریستین پولیسیچ در خط حمله خریداری شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала