Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساری پس از لغزش دوباره: یوونتوس من را گیج کرده!

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو ساری Belarus Soccer Europa League Chelsea
مائوریسیو ساری   Belarus Soccer Europa League Chelsea - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی یوونتوس به این می‌گوید اینکه چرا تیمش با وجود پتانسیل فوق‌العاده‌اش گاهی اوقات دست به کارهای غیرمنتظره می‌زند برای او جای سؤال دارد.

به گزارش اسپوتنیک، مائوریسیو ساری، سرمربی یوونتوس پس از تساوی 3 – 3 تیمش برابر ساسولو در نشست خبری حضور پیدا کرد و در مورد دیدار شب گذشته صحبت کرد.

تیم باشگاهی یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ساسولو 3 یوونتوس 3؛ تیم ساری راه بردن را گم‌کرده است
سرمربی بانوی پیر در بخش نخست از صحبت‌هایش گفت:«یک مربی از تیمش انتظار استمرار داد. این چیزی است که هم در زمینه فیزیکی و هم در زمینه ذهنی نداشتیم. چند لحظه بسیار خوب در زمین داشتم و در چند لحظه منفعل عمل کردیم که درک آن بسیار سخت است. تیم هایی که با آن ها روبرو شدیم مانند آتالانتا و ساسولو در سطح خیلی خوبی بودند. باید برای این صعود و افول چاره ای پیدا کنیم
سرمربی پیشین ناپولی و چلسی در ادامه تأکید کرد:«گاهی اوقات من احساس می‌کنم که این تیم پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد. گاهی دیگر طوری به حریف اجازه می‌دهیم که به آسانی به محوطه جریمه ما برسد که خودم هم گیج می‌شوم. ما باید یک تعادل مناسب برای بازی‌مان پیدا کنیم و این هم کار آسانی نیست.»
سرمربی یوونتوس در پایان اظهار داشت:«هر تیمی می‌تواند خطرناک باشد اگر شما اجازه دهید در یک سوم دفاعی شما حضور یابد. ما این مشکل را داشتیم زیرا توپ را به حریف می‌دادیم. در نیمه اول مدافعان کناری ما محافظه کار بودند اما در ادامه آن‌ها اقدام به بازپس گیری توپ کردد. باید بیشتر از این توپ را در اختیار می‌گرفتیم. برخی اوقات عجله داریم و می‌خواهیم به سرعت با چند پاس به دروازه حریف برسیم

این سومین بازی بدون برد متوالی یوونتوس پس از باخت 4 بر 2 مقابل میلان و تساوی 2 - 2 مقابل آتالانتا بود. هرچند توقف لاتزیو باعث شد که حاشیه امنیت بانوی پیر در صدر جدول حفظ شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала