Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرلاند مندی در تعقیب مارسلو و روبرتو کارلوس

© Photo / FB/ Ferland Mendyفرلاند مندی
فرلاند مندی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
از زمان بازگشت فوتبال فرلاندمندی با مارکو آسنسیو خوش درخشید و ضمن یک گل رو به رشد بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، فرلاند مندی مدافع فرانسوی رئال مادرید از زمان بازگشت فوتبال با یاری آسنسیو یک پنالتی اجباری علیه آلاوز و اولین گل او مقابل گرانادا  به ثمر رسیده و از رونق زیادی برخوردار است.

دقیقه 10 بود که کاسمیرو توپ را به سمت چپ فرستاد تا فرلاند مندی برای گل‌زنی مقابل گرانادا تلاش کند. اندکی کوتاه یا آهسته مندی قبل از حرکت روی سیلوا گل زد که این نخستین گل  او با پیراهن رئال بود.

مندی تابستان گذشته درخواستی مستقیم از زین الدین زیدان برای تقویت موقعیت دفاع چپ بود. او فکر می‌کرد مارسلو به رقابت صحیح و سالم و جایگزینی در صورت لزوم نیاز دارد. پس از جدایی کریستیانو رونالدو و با توافق کیلیان امباپه غیرممکن، زیدان تصمیم گرفت دفاع خود را تقویت کند. تیبوت کورتوا در این فصل 18 صفحه کلین شیت را با کمک یک دست دفاع بسیار بهبود یافته نگه داشته است.

زیدان به طرز شگفت انگیزی در استعدادهای جوان خوب بوده و روی همین او مندی را از لیون به خدمت گرفت. این بازیکن 25 ساله چپ PSG به منظور پیشرفت بیشتر در رده‌های بعدی قرار داشت. یک مصدومیت جدی تقریباً آرزوهای فوتبالی خود را به پایان نرسانده است اما استحکام ذهنی او نگرش‌اش در کنار رشد مداوم باعث شده فکر کنید که بعد از روبرتو کارلوس و مارسلو رئال مادرید در سمت چپ به عنوان یار جدید و مستحکمی شناخته می‌شود.

این مدافع فرانسوی در این فصل 22 بازی را آغاز کرده و مادرید نیز 20 بازی برده است. مندی از زمان بازگشت فوتبال بهترین همکار برای مارکو آسنسیو بوده زیر اولین لمس وی پس از بازگشت از پارگی ACL خوب بود. او همچنین مقابل آلاوز یک پنالتی به دست آورد و در مقابل گراناد گل زد. او همچنین وقتی حرکتی را که درگیر خودش بود و وینیسیوس با گل بنزما به پایان رسید، نقش مهمی در برابر اتلتیکو بازی کرد.

او پس از گل اول خودپیامی را به مادریدیستاها ارسال كرد: "سلام من بسیار خوشحالم كه اولین گلم را برای مادرید به ثمر رساندم و سه امتیاز را به دست آوردم."

این در حالیست که رئال مادرید امشب برابر ویارئال بازی می‌کند همان تیمی که مندی در آن بازی کرده و در صورت پیروزی برای 34مین بار در تاریخ این باشگاه سی‌وچهارمین جام لالیگا به ارمغان می‌آید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала