Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان با لالیگا بیشتر از لیگ قهرمانان خوشحال می‌شود

© AFP 2023 / Glyn KIRK Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017
Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان پس از پیروزی برابر ویارئال و قهرمانی تیمش در لالیگای اسپانیا به پاسخ سوالات خبرنگاران پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در بازی مقابل ویارئال به پیروزی 3-1 رسید تا ضمن کسب 3 امتیاز به قهرمانی این فصل از رقابت‌های لالیگای اسپانیا دست یابد.

زیدان پس از بازی در کنفرانس مطبوعاتی حضور یافته و نتوانست خوشحالی خود را پنهان کند.

سرمربی فرانسوی در ابتدای برگشت خود عنوان قهرمانی در لیگ را نسبت به هر چیز دیگری برتری داد و سرانجام به هدفی که تعیین کرده بود دست یافت.

زیدان در این باره گفت: "این یک احساس خارق العاده است زیرا کاری که بازیکنان انجام داده‌اند بزرگ است. من هیچ کلمه‌ای برای احساسم ندارم."

زیدان در مورد برنده شدن لیگ اظهار داشت: "لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان است اما عنوان لیگ من را خوشحال‌تر می‌کند زیرا لالیگا شگفت انگیز است."

اگرچه زیدان شادی خود را برای کسب این عنوان پنهان نکرد اما با اعتباری که داشت بازیکنانش را ستود. وی گفت: "ما بهترین بودیم زیرا بیشترین امتیاز را کسب کردیم همین است. برای من این یکی از بهترین روزهای حرفه‌ای من است. بازیکنان کسانی هستند که می‌جنگند. درست است که من نقش خودم را دارم اما آنها کسانی هستند که اعتقاد دارند."

زیدان در مورد رئال مادرید افزود: "این تیمی از شخصیت‌های عظیم است و وقتی آنها را خیلی خوشحال می‌بینم بسیار خوشحال می‌شوم. حتی کسانی که کمتر بازی کرده‌اند متعهد شده اند تا کسانی که کمترین کمک را به تیم می‌کنند."

از آنجا که بازیکنان در دی‌استفانوی خالی جشن قهرمانی گرفتند زیدان اعتراف کرد که شرایط عجیب و غریب است. وی ادامه داد: این برای همه عجیب است. ما دوست داشتیم در میدان سیبلس در کنار هواداران خود باشیم اما نمی‌توانیم. من مطمئن هستم که آنها در خانه خوشحال هستند. هواداران از تماشای پیروزی تیم خوشحال هستند و ما این کار را برای آنها انجام دادیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала