Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی بارسلونا: از همه انتقاد کنید، نه فقط از من!

© AFP 2023 / Damien Meyerکیکه ستین سرمربی بارسا
کیکه ستین سرمربی بارسا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا به این باور است که پس از لالیگا، بارسلونا وضعیت بهتری در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا پیدا خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از اینکه قهرمانی بارسلونا در فصل 2019 - 2020 از دست رفت، لیونل مسی از تاکتیک‌های کیکه ستین سرمربی تیم به شدت انتقاد کرد. با این حال ستین هم تلاش کرد از خودش دفاع کند.

Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
بارسلونا 1 اوساسونا 2؛ اشک کاتالان‌ها در شب خوشحالی کهکشانی‌ها
سرمربی آبی‌اناری‌ها ستین پس از بازی مقابل اوساسونا که با باخت بارسلونا همراه شد، گفت:«احساس غم و ناامیدی داریم. امتیازات زیادی را از دست دادیم و باعث شد با رئال‌مادرید فاصله بگیریم. واقعاً متوجه نمی‌شوم چرا تیمم مقابل اوساسونا شکست خورد. انتظار هم نداشتیم رئال‌مادرید همه بازی‌هایش را ببرد.»
ستین در پایان صحبت‌هایش در دفاع از خودش در مقابل حرف‌های مسی هم گفت:«اعتقاد دارد انتقاد باید از همه باشد نه از یک نفر. با این حال فکر می‌کنم در این مورد بیشترین مسئولیت را دارم. مطمئن هستم تیم متفاوتی خواهیم شد و در لیگ قهرمانان با انگیزه بالایی بازی خواهیم کرد. با مسی در بسیاری زمینه‌ها موافق هستم و فکر کنم باید از خودمان انتقاد کنیم و در بسیاری از موارد بهتر شویم.»

شکست تلخ کاتالان‌ها مقابل تیم 10 نفره اوساسونا در نیوکمپ و جشن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا، فشار زیادی به تیم ستین و عملکرد فنی این آنها وارد کرده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала