Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خیال هواداران راحت باشد؛ کایپتان می‌ماند

© REUTERS / Paul HannaReal Madrid kaptanı Sergio Ramos
Real Madrid kaptanı Sergio Ramos - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید پس از قهرمانی تیمش در لالیگا صحبت کرده و در مورد ماندن راموس به هواداران خبر خوشی را ابلاغ کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فلورنتینو پرز بعد از اینکه رئال مادرید قهرمان لالیگا سانتاندر شد نگرانی هواداران از وضعیت قرارداد سرخیو راموس کاپیتان تیمش را نقطه پایان گذاشت.

کاپیتانی که در این فصل سهم بزرگی در موفقیت لوس بلانکوس داشته تنها یک سال از قرارداد فعلی‌ش باقی مانده و هنوز هیچ خبری درباره تمدید آن نیست.

فلورنتینو پس از پیروزی مقابل ویارئال گفت: "راموس در تمام عمرش اینجا خواهد بود. هواداران می‌توانند استراحت کنند. او به عنوان رهبر بزرگ بوده است."

رئیس رئال مادرید همچنین به شدت از کریم بنزما صحبت کرد که گل‌های او باعث شده تا این باشگاه به قهرمانی برسد و زین الدین زیدان از جمله دیگر را عامل دیگر این امر دانست.

فلورنتینو ادامه داد: "همه بسیار خوب بوده‌اند به ویژه کریم. واقعاً همه بسیار خوب بوده‌اند. سرخیو کاپیتان است و بیش از یک کاپیتان، [تیبو] کورتوا باورنکردنی بود، مربی معمار همه چیز بوده است ."

او اضفه کرد: "من در توییتر دیدم که [زیدان] در هر 19 مسابقه [به عنوان سرمربی رئال مادرید] یک جایزه کسب کرده است. زیدان نعمتی از آسمان است و مردم می‌توانند آنچه را که درباره او می‌خواهند بگویند، ما برنده جوایز خواهیم شد."

فلورنتینو به عنوان رییس این باشگاه نیز می‌خواست به کسانی که در معرض بیماری همه گیر کروناویروس قرار دارند احترام بگذارد. وی گفت: "ما می‌خواهیم کسانی را که متحمل شده‌اند به یاد بیاوریم که آنها دوران بدی را پشت سر گذاشته‌اند و کسانی که نمی‌توانند در کنار ما باشند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала