Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مودریچ رکورد قبلی پاسِ گل خود را شکست

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر لوکا مودریچ هافبک رئال مادرید Russia Soccer Champions League
لوکا مودریچ هافبک رئال مادرید   Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوکا مودریچ برعلاوه‌ی قهرمانی به همراه لوس بلانکوس، یک رکورد فردی نیز به دست آورده است.

به گزارش اسپوتنیک، تعدادی از بازیکنان رئال مادرید یک فصل خارق العاده را تجربه کرده اند، اما بازیکنی که احتمالاً زیر این رادار رفته است، لوکا مودریچ است که در 34 سالگی همچنان جزئی اساسی از خط میانی لوس بلانکوس است.

هافبک کروات پس از کسب توپ طلا در سال 2018 به دلیل عدم گل و پاس گل، انتقاداتی را دریافت کرده است، با این که رادومیر آنتیچ حتی تصمیم به انتقاد از مودریچ گرفت.

"آنتیچ در مورد مودریچ گفت:"مودریچ بهترین پاسور جهان است اما حالا به سختی پاس گل میدهد. ذکر این نکته نیست که به معنای پیروزی او در کسب عنوان توپ طلا به عنوان بهترین بازیکن جهان است، ین معنی ندارد؛ او پاس گل نمی دهد و یا گل نمی زند."

View this post on Instagram

A post shared by @realmadrid_gossip on

با این حال، مودریچ در این فصل هفت پاس گل در لالیگا سانتاندر ثبت کرده است، آماری که بهتر از هر 8 فصل قبلی او در رئال مادرید است، فصلی که او به در 2012/13 به رئال پیوست.

علی رغم اینکه قراردادش در جون 2021 به پایان می‌رسد، این ستاره 34 ساله در مصاحبه ای با لا گاتزتا دلو اسپورت اظهار داشت که دوست دارد کار خود را در استادیوم سانتیاگو برنابئو پایان دهد.

مودریچ گفت: "من مطمئن هستم که می توانم دو سال دیگر در سطح بالایی بازی کنم. من می خواهم کار خود را در رئال به پایان برسانم، اما این بستگی به باشگاه نیز خواهد داشت."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала