Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش عجیب روزنامه کاتالان؛ رئال مادرید قهرمان VAR! + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر لوکاس وازکز بازیکن رئال مادرید
لوکاس وازکز بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه «اسپورت» کاتالان در چاپ امروز خود، تیتری جنجالی را به کار برده است.

به گزارش اسپوتنیک، جنجالی‌ترین واکنش به قهرمانی رئال مادرید اما از طرف روزنامه اسپورت که در کاتالونیا منتشر می‌شود ابراز شد. اسپورت که یکی از چهار روزنامه ورزشی بزرگ اسپانیا به حساب می‌آید امروز در صفحه اول خود از تیتر جنجالی "مادرید، قهرمان VAR" استفاده کرد.

Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
صحبت‌های تند مسی پس از قهرمانی رئال؛ با این وضع در لیگ قهرمانان هم به جایی نمی‌رسیم

یکی از این گل‌های بنزا در این دیدار از روی نقطه پنالتی و با تصمیم جنجالی داور برای اهدای این پنالتی به رئال با استفاده از VAR بدست آمد و بهانه‌ای به دست منتقدین رئال داد تا بار دیگر از اتهام طرفداری داوران لالیگا برای اشاره به قهرمانی این تیم استفاده کنند. این روزنامه در یادداشتی که در همین رابط در شماره امروز خود منتشر کرده می‌گوید اشتباهات داوری و ناکامی بارسا، از عواملی بودند که سی و چهارمین قهرمانی رئال در لالیگا را رقم زد.

 پیروزی دیشب رئال مقابل ویارئال به لطف پنالتی جنجالی‌ای بدست آمد که تنها عامل جنجالی شدنش عدم برخورد بین چاکلا بازیکن حریف و سرخیو راموس نبود بلکه نحوه شلیک آن هم جنجالی بود. این روزنامه کاتالانی‌ در ادامه می‌گوید ویارئال از آغاز بازی تا دقیقۀ 80 در خواب بوند و در ده دقیقۀ آخر بیدار شدند و تا آخرین ثانیه بازی تیم زیدان را تحت فشار گذاشت.

Thibaut Courtois, portero de la selección de fútbol belga - اسپوتنیک افغانستان
رکورد تاریخی کورتوا؛ قهرمانی لالیگا در دو تیم همشهری + عکس  

اگر درخشش معجزه‌آسای تیبو کورتوا در این دقایق نبود ویارئال می‌توانست از این بازی یک امتیاز بدست بیاورد. اما حتی این ننیجه تساوی هم نمی‌توانست مانع از قهرمانی رئال شود چرا که بارسا در آن سوی میدان 2-1 مقابل اوساسونا شکست خورده و بدترین نتیجه ممکن را در بدترین زمان بدست آورده بود.

شب گذشته رئال مادرید دیشب موفق شد با دو گل کریم بنزما حریفش ویارئال را با نتیجه 2-1 شکست دهد تا در هفته سی و هفتم لالیگا و یک هفته مانده به پایان فصل قهرمانی خود را در این فصل جشن بگیرد.

View this post on Instagram

📰 #PortadaSPORT 🔴 🗣 "CON ESTO NO NOS DA"

A post shared by Diario SPORT (@diariosport) on

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала