Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرز: خرید بزرگی در کار نیست؛ توپ طلا به بنزما داده شود

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کریم بنزما Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
کریم بنزما Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس باشگاه رئال مادرید پس از قهرمانی تیمش در لالیگا می‌گوید که با توجه به شرایط موجود، آنان نیازی به خرید بازیکن بزرگ ندارند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید موفق شد با پیروزی 1 - 2 برابر ویارئال، عنوان قهرمانی رقابت های لالیگا را از آن خود کند. زین الدین زیدان موفق شد بار دیگر تیم اول پایتخت اسپانیا را به جام قهرمانی لیگ این کشور برساند و این در حالی بود که در زمان بازگشتش به سانتیاگو برنابئو در مارس 2019 تیمی را تحویل گرفته بود که در شرایط خوبی قرار نداشت.

Нападающий Барселоны Лионель Месси и форвард Реала Карим Бензема во время матча - اسپوتنیک افغانستان
بهترین بازیکن لالیگای 2020؛ مسی یا بنزما؟

چالش فعلی این است که تیم بار دیگر از همین نقطه ساخته شده و سلطه اش بر فوتبال اسپانیا در سال های پیش رو در برابر حریفانی چون بارسلونا حفظ شود. با این حال این وظیفه باید بدون اعتیاد به خرید بازیکنان بزرگ انجام پذیرد. پرز در طول دوران حضور خود در رئال مادرید ثابت کرده که حاضر است برای خرید بازیکنان بزرگ هزینه های گزافی کند اما حالا به نظر می رسد که شرایط به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییر کرده و بسیاری از درآمدهای تیم کاهش پیدا کرده است.

او شب گذشته و پس از پایان جشن قهرمانی گفت:«نه، خرید بزرگی در تابستان انجام نخواهد شد. شرایط واقعا بد است. درخواست از بازیکنان برای این که دستمزد خود را کاهش دهند تا بتوانیم با این شرایط کنار بیایم و سپس خریدهای بزرگی داشته باشیم، کار سختی است. خریدها می توانند به زمان دیگری موکول شوند. وقتی که شرایط تغییر کند مادرید بار دیگر بهترین ها را جذب خواهد کرد.»

رئال مادرید این فصل بازیکنان درخشان زیادی را در ترکیب خود داشت که یکی از آنها کریم بنزما بود. مهاجم فرانسوی نقش مهمی در کسب قهرمانی تیمش در رقابت های لالیگا ایفا کرد و گل‌های بسیاری را نیز به ثمر رساند. پرز در این باره اظهار داشت:«بنزما باید برنده توپ طلا شود. من ندیدم که بازیکنی سالی به خوبی او پشت سر گذاشته باشد.»

بنزما با گلزنی در بازی دیشب 21 گله شد و در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل دو گل از لیونل مسی عقب است و درخشش در هفته پایانی می تواند او را به این هدف بزرگ برساند. حالا کریم بنزما برای اولین بار از زمان انتقال به رئال مادرید در دو فصل پیاپی در لالیگا موفق به زدن حداقل 20 گل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала