Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس از انگلیس؛ زمان بازگشایی استادیوم‌های ایتالیا به هواداران مشخص شد

© AFP 2023 / Miguel MedinaФанаты итальянской футбольной команды Atalanta
Фанаты итальянской футбольной команды Atalanta  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از اعلام رسمی بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا مبنی بر حضور تماشاگران در ماه اکتوبر در انگلیس، در ایتالیا به‌نظر می‌رسد که فصل آینده یا در ماه سپتمبر، تماشاگران به ورزشگاه‌ها برگردند.

به گزارش اسپوتنیک، فوتبال پس از حدود سه ماه تعطیلی در سرتاسر اروپا از سر گرفته شده است، اما بازی ها در پشت درهای بسته انجام می شود.

Зрители на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان
نخست وزیر انگلیس: هواداران می‌توانند از اکتبر به ورزشگاه‌ها بازگردند

از آنجا که همه گیری این بیماری در ایتالیا که اولین کشور اروپایی است که به طور جدی تحت تأثیر این ویروس قرار گرفته است، آنها همچنین محدودیت‌هایی را برای تجمعات کاهش می دهند.

سینما ها و تئاترها با وجود دستورالعمل های فاصله‌گذاری اجتماعی، از قبل باز هستند، بنابراین کارشناسان تعجب می کنند که چرا در استادیوم‌ها به طور یکسان رفتار نمی‌شود، به خصوص که مکان های روباز هستند.

"لگا سری آ" در تلاش است تا حداقل در هفته های پایانی این فصل، دارندگان بلیط های فصل را وارد ورزشگاه کنند.

ویچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا دیروز گفت: "درست است كه شرایطی فراهم می شود كه تعداد محدودی از هواداران بتوانند وارد ورزشگاه ها شوند، اما خطر این است كه به 10،000 یا 12،000 تماشاگر اجازه حضور در همان مکان را بدهند."

"لازم است که بدانیم چگونه این جریان را مدیریت کنیم. ما اکنون کمی بیشتر از دو هفته دیگر از پایان مسابقات قهرمانی فاصله داریم و برگزاری این مجموعه با فدراسیون و لیگ‌ها دشوار خواهد بود. تعهد من اجرای این طرح برای ماه سپتامبر است."

در همین حال، امروز نخست وزیر انگلیس، آقای جانسون اعلام کرد که امیدوارند استادیوم های انگلیس در ماه اکتبر درهای خود را باز کنند.

جانسون گفت: "ما اجتماعات بزرگتری را در مکان هایی مانند استادیوم های ورزشی با هدف باز کردن گسترده تر در کاهش اثرات این ویروس خواهیم کرد."

وی گفت: "از ماه اکتبر، ما قصد داریم مخاطبان را در ورزشگاه‌ها بازگردانیم. مجدداً، این تغییرات باید به روشی مطمئن از کووید19 انجام شود، با توجه به نتیجه موفقیت آمیز محدودیت اجتماعی و قوانین دوران کرونا. "

مسابقات آزمایشی دو مسابقه دوستانه کریکت در اووال در تاریخ 26 و 27 جولای، مسابقات جهانی اسنوکر در شفیلد در 31 جولای و جشنواره مسابقه اسب گودوود در اول آگوست خواهد بود.

در این رویدادها و رویه‌های غربالگری در ورودی، هنوز هم دستورالعمل های دوری اجتماعی وجود دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала