یک دانش آموز امریکایی به دلیل انجام ندادن کارخانگی به زندان فرستاده شد

© AP Photo / Terry Spencerیک دانش آموز امریکایی به دلیل انجام ندادن کارخانگی به زندان فرستاده شد
یک دانش آموز امریکایی به دلیل انجام ندادن کارخانگی به زندان فرستاده شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقام های اجرایی و قانون گذاران میشیگان در تلاشند تا یک دانش آموز 15 ساله را که به دلیل انجام ندادن کارخانگی اش به بازداشتگاه های خردسالان فرستاده شده، آزاد کنند.
دانش آموز امریکایی هم صنفی هایش را به گلوله بست - اسپوتنیک افغانستان
دانش آموز امریکایی هم صنفی هایش را به گلوله بست

به گزارش اسپوتنیک، سازمان مستقل روزنامه نگاری پژوهشی ProPublica Illinois برای نخستین بار درباره این دانش آموز دختر گزارش دادند. در سال 2019، گریس (نام خانوادگی وی گزارش نشده است) متهم به حمله و سرقت شد و پس از آن او را به حالت مشروط آزاد قرار دادند. در میانه ماه می، یک قاضی او را به یک مجتمع متخلف نوجوان اعزام کرد و معتقد بود عدم انجام کارخانگی اش نقض قانون است.

در همین زمان مشخص شد، که این دختر از اختلال کمبود توجه رنج می برد و آموختن درس های آنلاین که در مکتب ها به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا برگزار می شود، برای وی دشوار بود.
دیوید کولتر رئیس ایالت اوکلند که گریس در آن محکوم شده است، گفت که با یک قاضی درباره پرونده او گفت و گو کرده است.

وی گفت: "من بر این باورم، كه باید پرونده او از طریق روند کنونی یا تجدیدنظر بررسی شود".

نمایندگان کنگره از میشیگان نیز خواستار بررسی این پرونده هستند. اندی لوین نماینده مجلس امریکا گفت: "«وجود فراموشی های جدی» توسط کارمندان دادگاه انجام شده است، که به ویژه «ناتوانی های یادگیری» گریس امریکایی افریقایی را در نظر نگرفته است".
برندا لارنس نماینده دیگر کنگره امریکا، تصمیم دادگاه را «بیش از نگرانی» خواند. به گفته وی، لازم است اطمینان حاصل شود که ما درباره «واقعیت های نامتناسب در سیستم اجرای قانون با اقلیت های قومی روبرو نیستیم».

یادآوری می کنیم، که حتی پیش از آغاز دادخواست نهادها و نمایندگان کنگره، تاریخ برگزاری دادگاه پرونده گریس برای 8 سپتامبر تعیین شده بود. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала