برداشتن عکس های بیل کلینتون و جورج بوش از راهروی ورودی کاخ سفید

© AP Photo / Alex Brandonبرداشتن عکس های بیل کلینتون و جورج بوش از راهروی ورودی کاخ سفید
برداشتن عکس های بیل کلینتون و جورج بوش از راهروی ورودی کاخ سفید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عکس های دو رئیس جمهور پیشین ایالات متحده امریکا از دیوار راهروی ورودی کاخ سفید برداشته شده است. 
تابلوی عجیب بیل کلینتون در خانه میلیاردر قاچاقجی جنسی کودکان پیدا شد + عکس - اسپوتنیک افغانستان
تابلوی عجیب بیل کلینتون در خانه میلیاردر قاچاقچی جنسی کودکان پیدا شد + عکس

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، تابلوهای عکس های بیل کلینتون و جورج بوش در اقدامی بی پیشینه از راهروی ورودی کاخ سفید «گراند فویر» به یک اتاق غذاخوری در این کاخ برده شده که شبکه امریکایی «سی‌ان‌ان» آن‌ را اتاقی کوچک و کم رفت‌وآمد توصیف کرده که در مقابل چشم بازدیدکنندگان قرار ندارد.

گفته شده است، که از این اتاق بیشتر به عنوان انباری رومیزی و مبلمان استفاده می‌شود. منابع آگاه به سی‌ان‌ان گفته‌اند، که به جای تصاویر بوش و کلینتون، عکسی از ویلیام مک‌کینلی که در سال ۱۹۰۱ ترور شد و تئودور روزولت که معاون وی بود و پس از مرگ وی جانشین او شد، جای این عکس‌ها را پر کرده‌اند. به گزارش این شبکه، رئیس‌جمهور امریکا پیش از این جابجایی هر روز با عکس‌های این دو رئیس‌جمهور سابق مواجه می‌شد.

جان بولتون مشاور امنیت ملی پیشین امریکا در کتاب اخیر خود از دوران حضورش در کاخ سفید، از نفرت دونالد ترامپ از بوش پدر و پسر نوشته است. هیلاری کلینتون همسر رئیس‌جمهور پیشین امریکا و وزیر خارجه پیشین هم زمانی که در انتخابات سال ۲۰۱۶ مقابل ترامپ قرار گرفت مورد خشم او واقع شد.

کاخ سفید به درخواست برای اظهارنظر در خصوص این اقدام پاسخی نداده است.

سی‌ان‌ان همچنین گزارش داد، که قرار نیست به طور رسمی از تصویر باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین امریکا که جای خود را به ترامپ داد، در دوره نخست ریاست‌ جمهوری ترامپ رونمایی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала