قرارداد 15 میلیارد دالری پنتاگون برای ساخت هواپیماهای C-130J

© Photo / Public domain Самолет C-130J Hercules
Самолет C-130J Hercules  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد قراردادی به ارزش 15 میلیارد دالر برای ادامه تولید هواپیماهای حمل و نقل نظامی C-130J با شرکت لاکهید مارتین امضا شده است.

به گزارش اسپوتنیک، پنتاگون در بیانیه مطبوعاتی اظهار داشت: شرکت  برای تولید بیشتر هواپیماهای حمل و نقل نظامی C-130J ، قراردادی را به ارزش 15 میلیارد دالر با وزارت دفاع آمریکا امضاء کرده است.

شرکت لاکهید مارتین به عربستان به ارزش میلیارد دالر سلاح می‌فروشد - اسپوتنیک افغانستان
شرکت لاکهید مارتین به عربستان به ارزش میلیارد دالر سلاح می‌فروشد

این قرارداد شامل توسعه ، ادغام، بهبود و تولید این مدل هواپیما تا سال 2030 از جمله تولید برای صادرات است.

جنگنده F-15EX بیش از هر جنگنده دیگر از این نوع قادر به حمل اسلحه، از جمله شلیک سلاح هایپرسونیک با طول حدود 7متر و وزن تا 7000 پوند (حدود 3.2 تن) است.

لاکهید مارتین شرکت هوافضا، تجهیزات نظامی و امنیت اطلاعات آمریکایی است که در ماه مارچ سال 1995 از به هم پیوستنِ شرکت‌های لاکهید کورپوریشن و مارتین مریتا در شهر بتزدا، مریلند تشکیل شد.

شرکت لاکهید مارتین هم‌اکنون به‌ عنوان یکی بزرگترین پیمانکاران صنایع جنگ‌افزاری جهان شناخته می‌شود. سالانه بیش از 7.1 درصد از کل بودجه وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا صرف خریداری تجهیزات از لاکهید مارتین می‌شود. محصولات شرکت لاکهید مارتین شامل هواپیماهای ترابری، هواپیمای جنگنده، رادار، ماهواره، موشک (انواع موشک زمین به هوا، موشک کوتاه‌برد و موشک بالستیک)، مهمات جنگی و دیگر محصولات نظامی و دفاعی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала