Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی خواهان اخراج ستین

© REUTERS / Albert Gea Тренер "Барселоны" Кике Сетьен перед матчем с "Леганесом"
 Тренер Барселоны Кике Сетьен перед матчем с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مطبوعات کاتالونیا به این عقیده هستند که سرمربی بارسلونا رختکن را از دست داده است اما در لیگ قهرمانان اروپا فرصتی به دست می آید.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می رسد که سرمربی بارسلونا پس از عدم دفاع از عنوان قهرمانی لیگ خود و باختن قائله به رئال مادرید، ماموریت‌اش به زودی به پایان می رسد و لوئیز سوارز و لئو مسی در مورد کمبودهای تیم نو در این فصل صحبت کردند.

مطبوعات کاتالونیا با این عقیده متحد هستند که سیتن تنها شش ماه پس از جایگزینی ارنستو والورده، از بارسلونا در راه است. مربی پیشین با انتقاد از سبک بازی تیم روبرو است اما او عناوین خوبی را ارائه داد. بارسای ستین علی رغم سرمربی سابق که به دلیل اعتبار تاکتیکی وی و پایبندی به طرح یوهان کرایف در مورد نحوه عملکرد تیم باید به عقب برگشته است. شکست 2-1 خانگی مقابل اوساسونا آخرین کاه را برای بسیاری از جمله مسی فراهم کرد.

آخرین فرصت لیگ قهرمانان اروپا برای رستگاری ستین:

رئیس بارسلونا، جوزپ ماریا بارتومئو جلسات متعددی با سیتن برگزار کرده است و به نظر می رسد به طور فزاینده بعید است که او با شروع فصل 2020 تا 21 این مسئولیت را بر عهده بگیرد. به نظر می رسد وی فرصت بازخرید در لیگ قهرمانان اروپا را به دست می آورد، اما این بیشتر به دلیل مشکل در یافتن جایگزینی در چنین زمان‌های کوتاه است. اگر ستین در پنج سال نخستین پیروزی اروپایی را تحویل دهد، بلوگرانا ممکن است تغییر کند و او وقتی بارسلونا در مرحله دوم لیگ قهرمانان اروپا 16 پیروزی خود را بازی می کند، روی نیمکت قرار بگیرد که با نتیجه 1-1 در برابر ناپولی در بازی رفت در سن‌پائولو است.

با این حال، بارسلونا در بخش سخت تر از مرحله حذفی به تساوی کشیده شده است و می تواند با دورنمایی در منچسترسیتی، یوونتوس، رئال مادرید یا لیون در مرحله نیمه‌نهایی، در مرحله یک چهارم نهایی با بایرن مونیخ قرار بگیرد.

همانطور که یکی از روزنامه های کاتالان آن را به سادگی در صفحه اول روز شنبه قرار می داد: "بدون لیگ و بدون فوتبال".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала