Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش تند سولسشر به حرف‌های جنجالی لمپارد

© AFP 2023 / Glyn KirkТренер "Манчестер Юнайтед" Уле Гуннар Сульшер во время матча с "Челси"
Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوله گونار سولسشر در آستانۀ دیدار با چلسی در نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی، به صحبت‌های جنجالی لمپارد پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً ادعاهایی در انگلیس مطرح شد که کمک داور ویدیویی(VAR) در فصل جاری بیشتر به سود یونایتد بوده و این تیم سود فراوان از این مسئله برده است.

اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد  Kazakhstan Soccer Europa League Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
جلسه اختصاصی سولسشر با شیاطین سرخ پس از پیروزی

پس از نشر این ادعاها، فرانک لمپارد سرمربی چلسی به دلیل رویایی تیمش در دیدار فردا شب در رقابت‌های جام حذفی و رقابت شدید دو تیم در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، ابراز نگرانی کرد و این موضوع را بیشتر دامن زد.

اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد، در کنفرانس خبری قبل از دیدار با چلسی، پاسخ لمپارد را داد و او را به تحت تأثیر قرار دادن داوران متهم کرد.

سرمربی یونایتد گفت:" من می‌توانم ساعت‌ها اینجا بنشینم و درباره این موضوع صحبت کنم. به نظر می‌رسد که مردم می خواهند روی تصمیمات هر کسی( اشاره به لمپارد) که مسئول تصمیم‌گیری است تاثیر بگذارند. صحبت از شانس که می شود باید به پنالتی اشاره کرد که در دیدار برابر تاتنهام از ما گرفته شد و می توانست دو امتیاز برای ما به همراه داشته باشد. می توان به کارت سرخ اشاره کرد که رومئو باید برای خطا روی میسون گرین وود دریافت می کرد. مارک نوبل در دیدار برابر وستهام باید از زمین اخراج می‌شد و ما در آن بازی شکست خوردیم. پس در واقع این من هستم که باید به تصمیماتی که توسط تیم داوری علیه ما در زمین گرفته شده، انتقاد کنم."

این در حالی چلسی و یونایتد فردا شب ساعت 09:30 در ورزشگاه ومبلی، در نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала