Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روزی که زیدان از بی‌یلسا مشوره خواست

© REUTERS / Susana VeraТренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Тренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان نام خود را به عنوان یکی از بهترین و پر افتخارترین مربیان تاریخ فوتبال با احترام و گرفتن مشوره از مربیان کارکشته ثبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان با قهرمانی شب گذشته که در برابر ویارئال در رقابت‌های لالیگا کسب کرد تعداد عناوین و افتخارات خود را به عنوان سرمربی به عدد 11 رساند، در حالی که هنوز تقریباً چهار سال از حضور زیدان به عنوان سرمربی می‌گذرد.

در مقایسه با سرمربی لیدز یونایتد مارچلو بی‌یلسا به اندازه زیدان جوائز و افتخارات کسب نکرده است، اما همیشه به خاطر دستاوردهای خود مورد احترام فراوان اهالی فوتبال بوده است، به حدی که سرمربی رئال مادرید، یک بار در طول حضور بی‌یلسا در مارسی با سرمربی آرجنتینی دیدار کرده تا توصیه‌هایی را برای زیزو کند تا افسانه‌ی مربی‌گری و بازی‌گری دنیای فوتبال را امر هدایت تیم فوتبال رئال مادرید کاستیا ( تیم دوم رئال مادرید) کمک کند.

بی‌یلسا درباره زیدان گفت: "او یک بنای زنده فوتبال است. من او را بیشتر به عنوان یک مجسمه می دانم تا یک موجود زنده. اینکه آقای زیدان به من گوش کرد فراموش نشدنی بود، او بیشتر و بیشتر متمرکز بود، اگرچه در ابتدا سخت بود. زیدان این قدرت بازدارنده را بر روی یک مرد عادی اعمال می کند. این وصف ناشدنی است."

در طول دیدار زیدان از زمین تمرین مارسی در سال 2014 ، "ال لوكو" (بی‌یلسا ) سخنان مهربانی برای گفتن به مربی جوان داشت.

بیلسا با زیدان صحبت کرد و گفت که در پایان تمرین می تواند به او نشان دهد که چگونه یک شکست را آنالیز و تجزیه‌و‌تحلیل کرده است.

زیدان توضیحات بی‌یلسا را با دقت دنبال کرد و از وقت و توصیه‌ی که مرد باتجربه‌ی آرجنتینی به او کرده بود، سپاسگزار بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала