Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستین: بارسلونا می‌تواند برندۀ لیگ قهرمانان اروپا شود/ مسی عصبانی بود

© REUTERS / ALBERT GEAکیکه ستین سرمربی بارسلونا
کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از دیدار با آلاوس، مدعی شد که تیم‌اش اگر خوب بازی کند، برندۀ لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا پنجشنبه شب در هفته سی‌وهفتم لالیگا، در برابر اوساسونا شکست خورد و آنطرف رئال مادرید موفق شد قهرمانی خود را در این رقابت‌ها با پیروزی برابر ویارئال قطعی کند.

 Тренер Барселоны Кике Сетьен перед матчем с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی خواهان اخراج ستین

پس از این دو اتفاق، انتقادها از بارسلونا اوج گرفت و حتی لیونل مسی هم در گفت‌وگویی از ستین انتقاد کرد و مدعی شد که با چنین رویکردی به جایی نخواهند رسید.

کیکه ستین اما ساعتی قبل در نشست خبری قبل از دیدار با آلاوس، به صحبت‌های مسی واکنش نرم داشت و مدعی شد که این تیم هنوز شانس قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

ستین گفت:" مسی پس از بازی بسیار عصبانی بود و در حالت عادی آن حرف‌ها را نگفته است، اما در بسیاری موارد با او موافقم. اگر مانند چند بازی آخر که بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم، بازی کنیم، قطعاً در لیگ قهرمانان اروپا به جایی نمی رسیم ولی اگر کارها را به شکل درستش انجام دهیم، شانس زیادی خواهیم داشت. ما باید بیشتر پیشرفت کنیم و در بازی‌ها ثبات داشته باشیم. اگر مانند دیدار برابر ویارئال بازی کنیم، می‌توانیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسیم."

این در حالی‌ست که امروز خبرهایی مبنی بر جانشینی لوران بلان سرمربی سابق پی‌اس‌جی و تیم ملی فرانسه، به جای ستین در رسانه‌ها منتشر شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала