دیدگاه دانشمندان اسپانیایی درباره نخستین نشانه های بیماری ویروس کرونا 

© REUTERS / Nacho Doceدیدگاه دانشمندان اسپانیایی درباره نخستین نشانه های بیماری ویروس کرونا 
دیدگاه دانشمندان اسپانیایی درباره نخستین نشانه های بیماری ویروس کرونا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان اسپانیایی با بررسی بالای بیماران کرونایی درباره نخستین نشانه های این بیماری روشنی انداختند.
فرانجام دچار شدگان بیماران کرونایی در یک روز شکسته شد - اسپوتنیک افغانستان
فرانجام دچار شدگان بیماران کرونایی در یک روز در جهان شکسته شد

به گزارش اسپوتنیک، نتیجه پژوهش یک گروه از دانشمندان اسپانیایی که در مجله علمی JAMA Dermatology به چاپ رسیده، نشان می دهد، که در 29 درصد از بیماران زیر نظر گرفته شده، جوش بسیار در مخاط دهان مشاهده شده است. این نشانه ها نزدیک به دو روز پیش از دیگر نشانه های ویروس کرونا در آنها پیدا می شود.
در حال حاضر، دانشمندان نمی توانند بگویند این نشانه ها در بین همه بیماران چقدر گسترده است، از بسیاری جهات، این با الزامات ایمنی پیچیده است، که هنگام بررسی حفره دهان بیماران مشکل ایجاد می کند؛ این مطالعه شامل 21 بیمار 40 تا 69 ساله بود.

پیش از این، وزارت بهداشت روسیه هشدار داده بود که ضایعات پوستی ممکن نخستین نشانه احتمالی عفونت ویروس کرونا باشند. درماتوز و جوش های پوستی در افراد آلوده در بخش به هفت گروه تقسیم شدند: آنژییت؛ جوش پاپولو-سنگ فرشی و گلسنگ صورتی؛ توکسیدرمی؛ کندوها؛ اریتم عفونی و جوش های شبیه سرخک؛ فوران از نوع گرمی خاردار سمارقی و اکریژن. ضایعات مصنوع (تغییرات در بافت های صورت).

یادآوری می کنیم، که تا اکنون بیش از 14 میلیون نفر به ویروس کرونا در جهان دچار شده اند، که از این میان بیش از 592 هزار نفر جان باخته اند و بیش از 7.7 میلیون دیگر درمان شده اند. بیشترین بیماران کرونایی در حال حاضر در ایالات متحده امریکا، برزیل، هند، روسیه و پرو شناسایی شده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала