Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید امسال هیچ خریدی نمیکند

© REUTERS / Juan MedinaБолельщики на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Болельщики на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس باشگاه رئال مادرید تاکید کرده است که با توجه به بحران اقتصادی تیمش بخاطر کرونا؛ امسال رئال مادرید هیچ خریدی در تابستان نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید اصرار دارد که تیمش در این تابستان هیچ خریدی نداشته باشد و فصل بعد نیز با همین ترکیب و بازیکنانش در مسابقات حاضر شود.

پرز معتقد است که همه گیری ویروس کرونا ضربات اقتصادی فراوانی را به این تیم وارد کرده است و حتی قهرمانی لالیگا هم نتوانسته این ضیان های اقتصادی را کم کند.

پیش از این پیش بینی شده است که تیم فوتبال رئال مادرید بخاطر تعطیلی رقابت ها، عدم حضور تماشاگران در استادیوم و سایر موضوعات، نزدیک به 160 میلیون ضرر خواهد کرد.

این در حالیست که برخی منابع نزدیک به باشگاه نیز اعلام کرده اند که رئال مادرید برای قهرمانی لالیگا هم به بازیکنان تیمش هیچ پاداشی نخواهد داد.

پرز در حالی این صحبت ها کرده است که نام چند بازیکن به شدت با رئال مادرید پیوند خورده است و انتظار میرفت تیم زیدان در این تابستان برای خریدشان اقدام کند، اما پرز این گفته هایش پس از جشن قهرمانی رئال مادرید، نشان داد سیاست باشگاه در بازار نقل و انتقالات تابستانی چیز دیگری است.

ارلینگ هالند، دونی فن دی بیک، پوگبا و در این اواخر کای هاورتز آلمانی ستاره هایی هستند که رئال مادرید برای خرید شان علاقه مند است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала