شناسایی شش گونه ویروس کرونا توسط دانشمندان بریتانیایی 

CC BY 2.0 / NIAID-RML / شناسایی شش گونه ویروس کرونا توسط دانشمندان بریتانیایی 
شناسایی شش گونه ویروس کرونا توسط دانشمندان بریتانیایی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان کالج سلطنتی کینگ لندن از شناسایی شش گونه ویروس کرونا خبر دادند. 

شناسایی 6109 مورد جدید ویروس کرونا در روسیه - اسپوتنیک افغانستان
شناسایی 6109 مورد جدید ویروس کرونا در روسیه
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اسکای نیوز، پژوهشگران کالج بریتانیایی خاطرنشان كردند، كه هر گونه از دید نشانه ها گوناگون است و به شما اجازه می دهد ناگواری ناهنجاری های جدی را تعيين كنيد.

دچار شدگان به گونه نخست و دوم، که دانشمندان آنرا «آنفلوانزا» می نامند، دچار سردرد، از بین رفتن احتمال حس بویایی، سرفه و گلودرد می شوند.

در گروه نخست ممکن است دردهای عضلانی، درد قفسه سینه وجود داشته باشد، اما ممکن است تب وجود نداشته باشد، در گروه دوم، عرق، تب و از بین رفتن اشتها وجود دارد.

گونه سوم، تغیر در دستگاه گوارش به میان می آید و این بدین معنی است که ویروس کرونا در بروز اسهال، از دست دادن اشتها، درد قفسه سینه تأثیر می گذارد. در این حالت سرفه وجود ندارد.

نشانه دچار شدگان گونه چهارم خستگی است و عبارت از سردرد، از بین رفتن حس بویایی، سرفه، تب، کوفتگی، درد قفسه سینه، ضعف مداوم و خستگی است.

گونه پنجم و ششم توسط دانشمندان موارد جدی در نظر گرفته می شود. گونه پنجم آنها را «سردرگمی» می نامند. این شکل با سردرد، از کار افتادن حس بویایی و بی اشتهایی، سرفه، تب، گلودرد و درد قفسه سینه، خستگی، کوفتگی و سردرگمی مشخص می شود.

گونه نهایی - ششم یا تنفسی است، که با سردرد، تب، از کار افتادن حس بویایی و بی اشتها، وجود اسهال، تنگی نفس، درد در شکم، گلو و قفسه سینه مشخص می شود؛ علاوه بر این، سردرگمی، درد عضلانی و کوفتگی وجود دارد.

کارشناسان انگلیسی اطمینان دارند، که پژوهش آنها پیشرفتی در بررسی «کووید-19» خواهد داشت و در صورت گسترش موج جدیدی از عفونت، تأثیر جدی در درمان افراد خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала