Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد اعتراف می کند: " بدترین فصل فوتبالی ام را پشت سر گذاشتم"

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادن هازارد ستاره بلجمی تیم فوتبال رئال مادرید با وجود کسب عنوان قهرمانی با این تیم در رقابت های این فصل لالیگا، اعتراف کرده است که بدترین فصل فوتبالی اش را سپری کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، هازارد که یکی از مهم ترین خرید های نقل و انتقالات رئال مادرید در تابستان گذشته به حساب می آید، در این فصل با مصدومیت های متعدد روبه رو شد و هرگز نتوانست خودش را در ترکیب تیم زیدان به خوبی پیدا کند.

وی در اولین فصل حضورش در رقابت های لالیگا و رئال مادرید در سه مقطع حساس مصدوم شد و بسیاری از دیدارهای تیمش را از دست داد.

با این حال مصدومیت ها به او اجازه نداد که عملکردی که از او انتظار میرود را با پیراهن رئال مادرید به نمایش بگذارد.

وی که پس از فتح لالیگا با پایگاه خبری فرانس اینفو مصاحبه کرده است و در خصوص فصل فوتبالی که گذشت صحبت کرده است.

هازارد که در تمام فصل یک گل برای تیمش به ثمر رسانده است در این مصاحبه گفت: درست است که توانستیم فاتح لالیگا شویم، اما باید اعتراف کنم که این بدترین فصل فوتبالی من بود.

هازارد در ادامه به ستایش از زیدان سرمربی فرانسوی تیمش پرداخت و در خصوص او نیز گفت: زیدان همانند دوران بازیگری اش نشان داد چه مربی بزرگی است و کیفیت کارش چقدر متفاون است. او به بازیکنان تیمش اعتماد دارد و همیشه بلد است که در مواقع حساس چطور با آنان صحبت کند که البته این یکی از موفقیت های زیدان است.

هازارد در خصوص دیدار حساس رئال برابر سیتی در رقابت های لیگ قهرمانان نیز گفت: وقتی با پیراهن رئال در مسابقات حاضر میشویم باید در تمام بازی ها پیروز شویم. درست است که بازی رفت را باخته ایم، ولی ما رئال هستیم و باید به فکر برد باشیم. فصل باید به بهترین شکل ممکن تمام شود اگر سیتی را حذف کنیم به یک چهارم صعود میکنیم و این خیلی خوب است.

 هازارد در پایان به توصیف از بنزما و دو بازیکن دیگر فرانسوی رئال پرداخت و گفت: بنزما انسان خوب و دوست داشتنی است، رئال از لحاظ فنی به او یاز دارد. او امسال دوباره ثابت کرد که یکی از بهترین در این پست است.

در خط دفاع نیز رافائل واران یکی از بهترین مدافعین مرکزی جهان است. زوج او راموس فوق العاده هستند. مندی هم ثابت کرد که توانایی های زیادی دارد و رئال از خرید او پشیمان نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала