Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پر درآمدترین سرمربیان لیگ برتری؛ سولسشر هفتم

© REUTERS / Phil NobleТренеры во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Тренеры во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربیان لیگ برتر فوتبال انگلستان در باشگاه‌های معروف دستمزدهای مختلفی دریافت می‌کنند اما جالب اینکه سرمربی لیدزیونایتد بالاتر از سولسشر حقوق می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، پردرآمدترین سرمربیان لیگ برتر فوتبال انگلستان مشخص شد که طی آن پپ گواردیولا در مکان اول و سولسشر سرمربی یونایتد در رده هفتم است.

با قرارداد جدید مارسلو بیلسا سرمریب لیدزیونایتد حالا او جایگاه سولسشر سرمربی منچستریونایتد را در این جدول می‌گیرد.

سرمربی 64 ساله لیدز، پس از 16 سال سرانجام تیم لیدزیونایتد را به لیگ برتر فوتبال جزیره رساند و قرار است به همین دلیل قرارداد جدیدی را با این تیم به امضا برساند.

لیدز با پیروزی برابر دربی کانتی و شکست خوردن وست بروم برابر هادرسفیلد، جواز صعود گرفت.

حالا بیلسا برای تلاش‌های باورنکردنی‌اش پاداش می‌گیرد و براساس قرارداد جدید دستمزد او از 6 میلیون به 8 میلیون پوند در سال افزایش می‌یابد تا او از سرمربیان لیگ برتر از جمله سولسشر پیشی بگیرد.

در حقیقت بیلسا در صورت توافق جدید به ششمین سرمربی پردرآمد لیگ برتر تبدیل می‌شود. با این حال مدیر لیدز هنوز فاصله زیادی با پسران بزرگ دارد.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی با 20 میلیون پوند در سال صدر جدول را در اختیار دارد. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در ماه دسامبر قرارداد جدیدی با ارزش 15 میلیون پوند در هر سال را امضا کرد و بالاتر از ژوزه مورینیو قرار می‌گیرد که او از تاتنهام نیز 15 میلیون می‌گیرد.

کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون در آمد 11.5 میلیون پوندی دارد و براندن راجرز از لسترسیتی 10 میلیون پوند می‌گیرد و آنان تنها مربیانی هستند که بیش از 8 میلیون پوند درآمد کسب می‌کنند.

این در حالیست که اوله‌گونر سولسشر سرمربی منچستریونایتد 7.5 میلیون در سال درآمد دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала