Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز مذاکرات توپچی‌ها برای جذب کوتینیو

© AFP 2023 / LLUIS GENEفلیپه کوتینیو
فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه آرسنال مذاکراتش برای جذب ستاره برازیلی بارسلونا را آغاز کرده است و تلاش خواهد کرد تا این بازیکن را در تابستان به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، فیلیپه کوتینیو ستاره برازیلی بارسلونا در تابستان با قرارداد قرضی و بند خرید دایمی راهی بایرن مونیخ شد. این باشگاه اما اعلام کرده است که ستاره برازیلی را پس از پایان قراردادش دوباره به اسپانیا خواهد فرستاد و با او قرارداد دایمی امضأ نخواهد کرد.

فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کوتینیو به لیگ برتر برمیگردد

حالا و با نزدیک شدن به پایان فصل، بحث آینده این بازیکن بیشتر از قبل داغ‌تر شده است و بسیار از کارشناسان معتقد اند که این بازیکن به انگلیس برمی‌گردد.

براساس گزارش دیلی اکسپرس، آرسنال این بازیکن 27 ساله را یکی از مهمترین اهداف تابستانی خود قرار داده و مذاکراتی را با نمایندگان بارسلونا آغاز کرده است.
گفته می شود که میکل آرتتا سرمربی توپچی‌ها یکی از حامیان بزرگ کوتینیو است و می‌خواهد او را جذب و در خط میانی و یا به عنوان ونگر راست در ترکیب تیمش استفاده کند.

این در حالی‌ست بارسلونا بالای این بازیکن در حدود 90 تا 100 میلیون یورو قیمت گذاشته است که پرداخت آن برای آرسنال دشوار به نظر می‌رسد و این احتمال وجود دارد که کوتینیو با قرارداد قرضی راهی لندن شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала