ادامه رکوردشکنی ویروس کرونا در هند

© REUTERS / Francis Mascarenhasادامه رکوردشکنی ویروس کرونا در هند
ادامه رکوردشکنی ویروس کرونا در هند   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازهم تعداد مبتلایان به کرونا در هند رکوردشکنی کرده و بیش از 40 هزار نفر را طی یک شبانه روز گذشته روانه بیمارستان‌ها کرد.

 به گزارش اسپوتنیک،  براساس آخرین آمار وزارت بهداشت هند، طی شبانه روز گذشته با شناسایی 40 هزار و 425 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا شمار مبتلایان در این کشور به یک میلیون و 118 هزار و 42 نفر افزایش یافته است.

همچنین با فوت 681 بیمار دیگر طی 24 ساعت گذشته، تعداد قربانیان COVID-19 در هند به 27 هزار و 497 تن رسید. از سوی دیگر تاکنون 217 هزار و 423 بیمار کرونایی بهبود یافته‌اند.

آخرین آمار کرونا در هند؛ شمار مبتلایان به یک میلیون نفر نزدیک شد  - اسپوتنیک افغانستان
آخرین آمار کرونا در هند؛ شمار مبتلایان به یک میلیون نفر نزدیک شد

بر اساس آخرین داده‌های پایگاه اطلاعاتی ارزیابی‌های جهانی «ورلدومتر»، هند از لحاظ شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جایگاه سوم جهان قرار دارد و تعداد بیماران نیز در این کشور به شدت رو به افزایش است.

هند برای جلوگیری از مشکلات اقتصادی بیشتر حاضر به تکرار قرنطینه نیست و کارگران مهاجر که در شهرهای مختلف تردد دارند انتقال بیماری کرونا را به شدت افزایش داده اند.

به نظر می رسد مسئولین هندی تلاش می کنند تنها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی بیماری کرونا را متوقف یا کنترل کنند ولی در انجام این کار ناموفق بوده اند.

بر اساس آخرین آمار تاکنون 14 میلیون و 646 هزار و 894 نفر در سراسر جهان به بیماری COVID-19 ناشی از ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

بنا بر آمار رسمی جهانی اعلام شده، آمریکا با بیش از 3 میلیون نفر مبتلا در صدر جدول بیشترین کشور ‌های آلوده قرار دارد. پس از این کشور به ترتیب برزیل، هند، روسیه، آفریقای جنوبی، پرو، مکزیک، شیلی، اسپانیا و انگلیس قرار گرفته‌اند.

گفتنی است بیماری COVID-19 نخستین بار در دسامبر 2019 در شهر ووهان، مرکز ولایت هوبئی چین مشاهده و طی مدت کوتاهی با شیوع در بیش از 210 کشور تبدیل به پاندمی شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала