استقرار تسلیحات هستوی روسیه در قفقاز شمالی+ویدیو

© Photo / Ministry of defence of the Russian Federationتطبیقات نظامی روسیه در شمال قفقاز
تطبیقات نظامی روسیه در شمال قفقاز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه قوای توپچی هستوی روسیه خود را در جریان تطبیقات عاجل در شمال قفقاز جابجا نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، در جریان کنترل عاجل از آمادگی محاربوی نیروهای روسیه در ینگوشیتی قطعه توپچی هستوی وزارت دفاع روسیه جابجا گردید.

سرویس خبری حوزه جنوب نظامی روسیه خبر داد که طبق پلان عملیاتی، همزمان قطعات راکتی سیستم "اوراگان" و "سمرچ" با حمایت قوی نیروهای توپچی، منجمله تانک های "تیولپان" و توپ های 203 ملی متری "مالکا" دشمن فرضی را هدف گرفتند.

باید تذکر داد که بزرگترین دستگاه های پرتاب هاوان برد دور آنقدر قوی اند که می توانند مین با وزن 230 کیلو گرام به اندازه قد انسان هدف را در ساحه 20 کیلومتر نابود نماید. برعلاوه قادر است ماین ترما هستوی به توان 2 کیلوتن را به دشمن پرتاب نماید.

در جریان تطبیقات قطار های نیروهای توپچی و موتردار توسط 50 هلیکوپتر ضربتی اردوی 4 هوائی و دافع هوا و همچنان هلیکوپتر های کا-53 ومی-28 و می – 35 از هوا حمایت گردیدند. برعلاوه 150 طیاره و هلیکوپتر اوپراتیفی تکتیکی، تعرضی، بمب افگن ها و قوای هوای آماده پرواز به میدان هوائی سحرائی بودند.

همزمان با جزوتام های زمینی، نیروهای بحری و کشتی های قوای بحیره کسپین روسیه نیز آماده گردیدند. در جریان این تطبیقات که یک هفته ادامه پیدا کرد، 35 کشتی محاربوی شرکت ورزیدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала