ستاد انتخاباتی ترامپ "تیک تاک" را به جاسوسی متهم کرد

© Depositphotos.com / opturadesignИконка на экране смартфона социальной сети TikTok, позволяющей создавать короткие музыкальные видео
Иконка на экране смартфона социальной сети TikTok, позволяющей создавать короткие музыкальные видео - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاد انتخاباتی رئیس جمهور ایالات متحده اپلیکیشن تیک تاک را به جاسوسی علیه آمریکایی ها متهم کرده است.

 به گزارش اسپوتنیک، ستاد انتخاباتی دونالد، ترامپ رئیس جمهور آمریکا برنامه TikTok را به جاسوسی از آمریکایی ها متهم نموده است.

آنها با نشر یک پست تبلیغاتی در فیسبوک نوشته اند: "تیک تاک علیه ما جاسوسی می‌کند. ما کشف کردیم که این برنامه با ردیابی محتویات تلفن همراه از کاربران جاسوسی می‌کند."

ستاد انتخاباتی ترامپ همچنین یک نظر سنجی را میان آمریکایی ها راه اندازی نموده که آیا این برنامه در ایالات متحده ممنوع شود یا خیر.

США предпримут действия в отношении TikTok и WeChat в ближайшие недели - اسپوتنیک افغانستان
ممنوعیت "TikTok" و "WeChat" به‌زودی‌ در امریکا

پیشتر مایک پومپئو، وزیر امور خارجه‌ی ایالات متحده اعلام کرد که به‌صورت جدی ممنوع کردن فعالیت تیک‌تاک را دنبال می‌کند وزیر خارجه آمریکا، در مورد این که آیا ایالات متحده در نظر دارد «تیک تاک» را ممنوع کند، گفت واشنگتن درگیر ارزیابی مداوم این برنامه بوده است تا از حفاظت از حریم خصوصی شهروندان آمریکایی و امنیت ملی آمریکا اطمینان حاصل کند.

مایک پمپئو گفت: «ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم حزب کمونیست چین راهی برای دسترسی سهل و ساده» به داده های شهروندان ایالات متحده ندارد.

اگر آمریکایی‌ها تصمیم به ممنوع کردن تیک‌تاک را با جدیت دنبال کنند، اپلیکیشن با بحرانی جدی روبه‌رو می‌شود. چندی پیش استفاده از تیک‌تاک در هند هم ممنوع شد که بزرگ‌ترین بازار این اپلیکیشن بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала