Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی یوونتوس: رونالدو بوی خون می‌دهد، او مهار ناشدنی است!

© AFP 2023 / Isabella BonottoЗащитник ФК "Милан" Давиде Калабрия и нападающий ФК "Ювентус" Криштиану Роналду во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Защитник ФК Милан Давиде Калабрия и нападающий ФК Ювентус Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی یوونتوس پس از پیروزی 2 بر 1 تیمش مقابل لاتزیو از عملکرد شاگردانش خشنود است.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته سی و چهارم سری‌آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و لاتزیو به مصاف همدیگر رفتند که بانوی پیر توانست در این بازی با دبل  «کریستیانو رونالدو» حریف خود را شکست دهد.

رونالدو و بونوچی - اسپوتنیک افغانستان
رونالدو: موفقیت تیم مهمتر از آقای گلی است

فوق ستاره پرتگالی تیم فوتبال یوونتوس در بازی دیشب در سه دقیقه 2 گل را به ثمر رساند تا نشان دهد این ماشین گلزنی متوقف نمی‌شود. گل اول رونالدو از روی نقطه پنالتی به ثبت رسید و گل دوم نیز با فداکاری «پائولو دیبالا» دیگر ستاره یووه‌ای‌ها شکل گرفت تا رونالدو به 30 گل زده در فصل جاری سری‌آ برسد و به صدر جدول گلزنان صعود کند.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس عملکرد رونالدو در دیدار مقابل لاتزیو را ستایش کرد و گفت:«وقتی کریستیانو بوی خون می‌دهد، مهار کردن او شدنی نیست. او فوق‌العاده است. رونالدو خیلی سریع روند بازی را تغییر می‌دهد و این فقط برای بدن آماده او نیست بلکه برای ذهن آماده‌اش است.»
ساری در پایان اظهار داشت:«رونالدو در ذهن هم به خوبیِ پاها در کلاس جهانی قرار دارد. اگر او ذهن خود را روی مسئله‌ای متمرکز کند، متوقف کردنش بسیار دشوار می‌شود. ممکن است در بازی های بعدی به او استراحت دهیم اما اگر او همین فرم خود را حفظ کند نیازی به آن نخواهد داشت. ما در چند دیدار بعدی شاید بتوانیم به او استراحت بدهیم اما ممکن است که او احتیاج به استراحت نداشته باشد.»

با دبل رونالدو تا دقیقه 60 بازی یووه و لاتزیو، فوق ستاره پرتگالی توانست تاریخ‌سازی کند و 2 رکورد را به نام خود به ثبت برساند. او به عنوان نخستین بازیکن تاریخ لقب گرفت که به حداقل 50 گل زده در لیگ برتر انگلیس، لالیگا و سری‌آ می‌رسد. او همچنین زودتر از هر بازیکن دیگری در تاریخ سری‌ آ به 50 گل زده در این لیگ رسید.

رونالدو در طول 61 بازی در پیراهن یوونتوس در لیگ ایتالیا توانست این رکورد استثنایی را به ثبت برساند.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала